سرمربی بارسلونا با تمجید دوباره از لیونل مسی تاکید کرد هیچ کلمه ای برای وصف عملکرد لیونل مسی وجود ندارد.

والورده: هیچ کلمه ای برای وصف لیونل مسی وجود ندارد/ پائولینیو بازیکن متفاوتی است

به گزارش قدس آنلاین، ستاره آرژانتینی شب گذشته مقابل ایبار به میدان رفت و در پیروزی 6-1 تیمش مقابل حریف، 4 گل به ثمر رساند. او حالا 9 گل در لیگ به ثمر رسانده و اختلافی 6 گله با نفر دوم دارد. حال والورده بار دیگر به تمجید از او پرداخت.

سرمربی اسپانیایی گفت:او باهوش ترین بازیکنی است که تا به حال در زمین فوتبال دیده ام. شما نمی‌دانید چگونه ولی او ظاهر می‌شود. استثنایی است. نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم.

وی افزود: مندلیبار - سرمربی ایبار - گفت که مسی خوب جایی پارک می‌کند؟ خوب این تعریف خوبی است چون مسی باهوش ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام. بازیکنان حریف می‌دانند که باید مراقب لئو باشند اما او به یکباره از ناکجا آباد سر و کله‌اش پیدا می‌شود! مسی فوق العاده است و کلمات در توصیف او عاجزند. مسی دشوارترین کارها را خیلی آسان جلوه می‌دهد. دشوارترین کار چیست؟ بازی پشت بازی خوب بودن و تفاوت را رقم زدن. چنین عملکردی نتیجه اشتیاق و لذتی است که لئو از فوتبال بازی کردن می‌برد.

والورده درباره بازی و روندش گفت: ایبار تیم شجاعی بود. اگر به نتایج بازی نگاه کنید، به نظر می‌رسد که بازی راحتی داشتیم ولی اینطور نبود. آنها دائم کار ما را دشوار می‌کردند.

سرمربی بارسلونا در خصوص پائولینیو نیز عنوان کرد: پائولینیو بازیکنی متفاوت است. تفاوتش هم این است که بازیکنی شبیه او در تیمم نداشتم و ندارم. او به جز حضور در کارهای دفاعی، مهارت ویژه‌ای هم در اضافه شدن به حملات دارد. بازی امشب، اولین باری بود که او در ترکیب ابتدایی قرار می‌گرفت و به همین دلیل هم در آغاز، در بازی گم بود. اما به تدریج خودش را در زمین پیدا کرد. ویژگی‌های متفاوت او برای تیم مفید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.