کرج- دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز گفت: جمعه ۳۱ شهریورماه مصلی کرج همگام با دیگر مناطق ایران اسلامی، میزبان شیرخوارگان حسینی می شود.

میزبانی مصلی کرج از همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وحید آقاشریفی افزود: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، هر ساله به همت مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این مراسم معنوی تعظیم شعائر حسینی و تربیت نسلی انقلابی با حضور مادران و کودکان شیرخوارشان و توسل به حضرت علی اصغر (ع) و همچنین اثبات حقانیت نهضت عاشورا، خلافت، امامت الهی و ربانی امام حسین(ع) است.

دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز در خصوص زمان دقیق برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش جمعه هفته جاری همزمان با ۳۱ شهریور ماه مصادف با اول محرم ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در محل مصلی کرج، برگزار می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: مطرح کردن مسائل اعتقادی و احکام توسط سخنرانان و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت برای سالار شهیدان و شهدای کربلا، از برنامه های پیش بینی شده برای این همایش می باشد و از همه همشهریان کرجی دعوت به عمل می آید تا همراه با نوزادان خود در این همایش شرکت نمایند.

گفتنی است؛ این همایش بزرگ معنوی امسال در ٩٨ نقطه از استان البرز برپا و میزبان عموم مردم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.