خرم آباد- یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان با حضور مسئولان استانی با ۲۰۰ غرفه از ناشران کشوری آغاز به کار کرد.

یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در زمینه برنامه های نمایشگاه کتاب استان گفت: هجده برنامه فرهنگی با رویکرد های مختلف و با نگاه ویژه به ماه محرم، هفته دفاع مقدس و موضوع اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب استان به اجرا درمی آید.

شیرزاد بسطامی افزود: این برنامه ها از روز دوم نمایشگاه در نوبت عصر و در ساعت های ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه، ۱۷ و ۴۵ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ١٩ تا ٢٠ در سالن نشست های فرهنگی نمایشگاه و با حضور علاقه مندان برگزار می شود.

بسطامی اذغان داشت : رونمایی از کتاب های نویسندگان استان ، کارگاه آموزش فرهنگ کار و کار آفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی ، کارگاه آموزش خبر نویسی ، عصر شعر گرامیداشت شهدای مدافع حرم ، نشست تاثیر مطالعه در توسعه و پایداری خانواده و اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس عنوان برنامه های فرهنگی روزهای دوم و سوم  نمایشگاه است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد : در روزهای چهارم و پنجم نمایشگاه برنامه های نشست بررسی خاطرات مکتوب دفاع مقدس ، کارگاه معرفی ظرفیت های اقتصادی استان ، نقد و بررسی کتاب با موضوع سینما ، کارگاه مهارت پرورش تفکر انتقادی ، نشست نقش فرهنگ و رسانه در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و شب شعر عاشورایی برگزار می شود .

وی در پایان به معرفی برنامه های دو روز پایانی نمایشگاه پرداخت و گفت : کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ، کارگاه اقتصاد هنر ، جلسه نقد و بررسی کتاب خرم آباد شناسی استاد فرید قاسمی ، نشست تخصصی «ضرورت ها و چشم انداز آثار کودک و نوجوان در عرصه دفاع مقدس»، نشست بررسی نمادها و اسطوره ها در لرستان و اجرای تعزیه عاشورایی برنامه های فرهنگی دو روز پایانی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان از ۲۹شهریور لغایت ۶مهرماه۹۶ در مصلی الغدیر خرم آباد میزبان اهالی کتاب دوست لرستان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.