زاهدان-رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمامی اقدامات، هماهنگی‌ها و کارهای لازم ایمنی مدارس حاشیه راه برای آغاز سال تحصیلی انجام شده است.

انجام اقدامات لازم برای ایمنی مدارس حاشیه راه‌های جنوب استان در سال تحصیلی جدید

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا دشتی زاده اظهار داشت: تمامی اقدامات، هماهنگی‌ها و کارهای لازم ایمنی مدارس حاشیه راه برای آغاز سال تحصیلی انجام شده است.

وی افزود: تعداد ۳۵ مدرسه که ۱۰ مدرسه از گذشته و ۲۵ مدرسه جدید می‌باشد نیز اقدامات ایمنی آنها برای ایمنی تردد و حفظ جان دانش آموزان انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده خط کشی عابر پیاده، نصب تابلوهای محدودیت سرعت هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی و نصب سرعت گیر و سرعت کاه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین نیز از ۲۵ شهریور ماه جاری کار فرهنگ سازی در مدارس حاشیه راه جنوب استان شروع شده به صورتی که تابلو های ایمنی را به مدارس حاشیه راه می‌بریم ودر مورد علایم راهنمایی و رانندگی،اهمیت نصب تابلو و نگهداری از آنها به دانش آموزان آموزش می‌دهیم.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: این اقدام با همکاری پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان برای دانش آموزان از سنین دبستان آغاز شده است و ما سعی داریم که کودکان را از سنین پایین با این علایم آشنا و حافظ جان آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.