خرم آباد-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: رشد و ارتقاء مسائل سیاسی، علمی، اخلاقی، دینی، اجتماعی و فرهنگی از رسالت‌های مهم کتاب و کتاب‌خوانی و برپایی نمایشگاه های کتاب در استان هاست.

ارتقاء فرهنگ جوامع رسالت اصلی نمایشگاه های کتاب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا حنان ظهر چهارشنبه در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان اظهار کرد: سیاست وزارت ارشاد بر این است که در راستای ارتقای شاخص‌های رسالت کتاب از برگزاری نمایشگاه‌های استانی و بین‌المللی کتاب حمایت کند.

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای نسبت به کتاب و کتابخوانی دارد، افزود: از اول انقلاب تاکنون 11 نمایشگاه کتاب در استان لرستان برگزار شده است.

وی اشاره کرد: چهارنمایشگاه‌ به صورت متوالی در لرستان برگزار شده که نشان از حمایت و عزم جدی دولت مبنی بر ارتقای رسالت کتاب است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به همزمانی این رویداد برزگ فرهنگی با ایام ماه محرم و هفته  دفاع مقدس ، تصریح کرد : این همزمانی در برنامه های جنبی نمایشگاه به خوبی مورد توجه قرار گرفته و انشاالله برنامه های فرهنگی مناسب و متناسبی در این نمایشگاه به اجرا می شود.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان از 29 شهریور  لغایت 4مهر ماه در مصلی الغدیر خرم آباد از ساعت9 تا 12 و 16 تا20 میزبان علاقه مندان به حوزه کتاب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.