رشتخوار- مدیر آموزش و پرورش رشتخوار گفت: مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها مخصوص دانش‌آموزان کلاس اولی برای انس و الفت بیشتری با فضای مدرسه، کلاس درس و آموزگارانی که قرار است به آنان علم، ادب و معرفت بیاموزند، در سطح ۸۵ مدرسه ابتدایی با حضور هزار و۳۰۰دانش آموز اولی با حضور والدین و مسئولان و معلمان رشتخوار برگزار شد.

۱۳۰۰ کلاس اولی در رشتخوار به مدرسه رفتند

 به گزارش قدس آنلاین، محمد قاسمپور با تبریک و خوش‌آمدگویی به شکوفه‌های خندان باغ دانش در نخستین روز حضور دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس گفت: زنگ شکوفه‌ها امسال در شهرستان رشتخوار  به صورت نمادین در دبستان دخترانه تکتم  به صدا درآمد.

مدیر  آموزش و پرورش رشتخوار در این مراسم  توزیع کتاب های درسی و قلم وجاد مدادی به  دانش‌آموزان هدیه داد و گفت: در اول مهر ماه کتاب های درسی مقطع ابتدایی توزیع می شود  و در سال تحصیلی جدید کمبود معلم و کتاب درسی برای دانش آموزان وجود ندارد.
وی تصریح کرد: همچنین در سال تحصیلی جدید ۷ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان رشتخوار به مدرسه می روند.
قاسمپور بیان کرد: دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در مقطع ابتدایی با حضور در ۱۵۰ مدرسه کسب علم و دانش را آغاز می کنند. وی بر کمک اولیا و خیرین در کمک به مدارس جهت تقویت پایه علمی دانش آموزان و رفع مشکلات موجود بر سر راه دانش آموزان تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.