کرمان - نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره منشا خیر وبرکت برای جامعه است.

مردم باید کاهش مشکلات را در جامعه درک کنند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت الله جعفری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با شماری از فرماندهان سپاه ثارالله استان در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه مسائلی که کشور با خطر  وتهدید مواجه بود سپاه کشور را نجات داده است.

آیت الله جعفری اظهارکرد:سپاه از ارکان و مجموعه های خوش ذوق و پیشران در امور دفاعی، فرهنگی، اقتصادی واشتغال است که در حال حاضر در کشور سپاه در بسیاری از امور اقتصادی و سازندگی پیشران است و خوش درخشیده است که اینها همه تحت نظر ولی امر مسلمین و حمایت های ایشان صورت گرفته که انشالله خداوند بر توفیقات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بیفزاید.

وی با بیان اینکه با ید خداوند را به خاطر وجود رهبر معظم انقلاب شکر گذاری کنیم اظهار داشت: در شرایط سخت و بحرانی کشور هدایتها و رهنمود های معظم له موجب هدایت کشتی انقلاب شده است.

امام جمعه کرمان با اشاره به حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی افزود: ملت بزرگ ایران برای دفاع از دین مبین اسلام وآرمانهای انقلاب اسلامی حاضرند هر گونه ایثار و فداکاری را انجام دهند.

آیت الله جعفری با بیان اینکه مردم متوجه هستند و اگر کسی خوب عمل کرده و به وظایف خود آشنا باشد، درک می کنند، گفت: امیدواریم همه ما معنای دین را به خوبی درک کرده و به دستورات آن عمل کنیم و یقین داشته باشیم که عمل به وظایف، ۱۰۰ درصد به نفع جامعه خواهد بود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امام رضا علیه السلام فرمودند:«مردم اگر زیبایی سخن ما را بفهمند، از ما پیروی می کند».

وی بیان کرد: این ما هستیم که گاهی آیات و روایات را بد معنا می کنیم، درحالی که اگر کسی درست عمل بکند، مردم تسلیم هستند و حاضر هستند در راه دین ایثار و فداکاری کنند.

امام جمعه کرمان افزود: باید مشکلات مردم حل شود که شرمندگی ما در مقابل مردم کمتر باشد زیرا در طول ۳۸ سال گذشته مستکبران همواره مشکلاتی برای ما به وجود آورده اند و در زمانی جنگ، زمانی تحریم و … بر ما تحمیل شد و همواره مردم مشکلاتی داشته اند و باید روزی بیاید که مردم لمس کنند مقداری از مشکلات کم شده است.

همه توان سپاه وبسیج در اختیار توسعه استان است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای جهادی و محرومیت زدایی سپاه ثارالله در مناطق مختلف استان گفت: توا نمندسازی اقشار محروم جامعه، تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به محرومان، رفع آسیبهای اجتماعی، برگزاری اردوهای جهادی و کمک به پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته استان راهبرد های اقتصادی سپاه ثارلله استان است.

وی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای حدود نه سال است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم پیرامون مسائل اقتصادی عناوینی را برای سال‌ها انتخاب می‌کنند، گفت: امسال نیز سال تولید و اشتغال نامگذاری شده است و سپاه پاسداران این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.

سردار ابو حمزه با بیان اینکه همه ظرفیت و توان سپاه وبسیج استان در اختیار توسعه ومحرومیت زدایی از چهره استان است، افزود: همانطور که مردم در هیچ عرصه برای خدمت به انقلاب ونظام اسلامی کم نگذاشته اند مسئولان اجرایی و سپاه نیز باید برای خدمت رسانی بیشتر به این مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه توانمندسازی مردم هدف اصلی ما در بحث مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: ظرفیت‌های عظیمی در کرمان وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد و از مهمترین این ظرفیت‌ها وجود مردمی متدین و انقلابی است.

وی ادامه داد: مردم کرمان در همه صحنه‌های انقلاب از دفاع مقدس تا فتنه ۸۸ و دفاع از حریم ولایت حضور داشتند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.