کرمان - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح نماد «نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان» در ۱۲ مدرسه استان به صورت پایلوت کشوری اجرا می شود.

طرح نماد در ۱۲ مدرسه استان کرمان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد محسن بیگی در جلسه شورای عالی سیاست گذاری پروژه «نماد» اظهار کرد: با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم کشور است از این رو دستگاه های مختلف مکلف هستند که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی کوشا باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان به این نتیجه رسیده اند که بدون همکاری و تعامل بین دستگاهی نمی توانند در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام های موثری بردارند افزود: دستگاه های مختلف اجرایی استان در سال گذشته با یک برنامه ریزی نظامند و با هم‌افزایی توانستند قدم های مثبتی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی اولیا، دانش آموزان و مردم  بردارند.

بیگی گفت: پروژه نماد که در راستای مراقبت اجتماعی از دانش آموزان اجرا خواهد شد تمام دستگاه های اجرایی از جمله دادگستری، بهزیستی، ستاد حضرت امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد و... با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: پروژه نماد در کل کشور در حال گسترش است و در استان کرمان ۱۲ مدرسه تحت پوشش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشوری  را در راستای پیشگیری از آسیب های  و برنامه ریزی در راستای تحقق این مهم کسب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.