زاهدان-بخشدار سرباز گفت: با توجه به تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر عدم ضرب و شتم به عنوان علت مرگ سه طلبه جوان، مسمومیت غذایی خارج از برنامه غذایی خوابگاه مورد اسکان این سه طلبه دور از انتظار نیست.

مسمومیت های غذایی علت احتمالی مرگ مشکوک سه طلبه جوان در سرباز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، روز سه شنبهپیکر بی جان سه تن از طلاب حوزه مدرسه دینی فیض العلوم نَسکند که دونفر از آنان ۱۰ساله و یک نفر ۱۶ ساله بود در شهرستان سرباز در خوابگاه محل اسکان آنان کشف شد.

مرتضی سایگانی در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار داشت: علت مرگ سه نفر از طلاب که روز گذشته در روستای نسکند در شهرستان سرباز رخ داده است تاکنون مشخص نشده و نیروهای انتظامی و پزشکی قانونی به منظور تشخیص علت مرگ وارد عمل شده اند .

وی خاطر نشان کرد: غذای مورد استفاده تمامی طلاب در حوزه یکسان بوده و این مورد نمی تواند علت مرگ اعلام شود با این وجود امکان مصرف مواد غذایی مسموم توسط این سه فرد خارج از برنامه غذایی خوابگاه دور از انتظار نیست.

سایگانی با بیان اینکه اجساد این افراد به منظور تشخیص علت مرگ به پزشک قانونی زاهدان تحویل داده شده است ، اذعان داشت: در تلاشیم تا هرچه سریعتر اقدامات لازم برای تشخیص علت مرگ این سه طلبه مشخص و اطلاع رسانی شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.