جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم  گیلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر الهام امین زاده به قم و دیدار وی با مراجع عظام تقلید بیان کرد

امین زاده می تواند مشکل حضور بانوان در استادیوم را حل کند

به گزارش قدس آنلاین، جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم  گیلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر الهام امین زاده به قم و دیدار وی با مراجع عظام تقلید بیان کرد: ما نمی توانیم جامعه علما را نادیده بگیریم و حتما باید نظر آنها اعمال شود. در بیشتر مواقع دولت مردان باید از نظر علما بهره مند بگیرند و امور را با نظر ایشان پیش ببرند.
عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های عالم اعلام نظر و اسفتا در زمان و مکان حال است ادامه داد: بعضی از علما افراد منطقی هستند که حتی در احکام ثانویه هم تجدید نظر می کنند لذا نظرخواهی از ایشان راهگشاست.
جعفر زاده بیان کرد: دیدن علما کار پسندیده ای است و یکی از دلایل وجود مشکل در کشور این است که هر کس می خواهد کار خود را بکند در صورتی که دولت مردان باید با جامعه دینی در ارتباط و تعامل باشند.  
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اگر استدلال دقیق را در نظر بگیریم علما دلسوزترین در جامعه هستند که می توانند به موقع نظراتی سازنده دهند و گره از مشکلات باز کنند.
جعفرزاده تصریح کرد: امیدوارم دیدار با مراجع و نظرخواهی از ایشان که خانم امین زاده شروع کننده آن بود از سوی دیگر سیاسیون و دولتمردان  استمرار پیدا کند و همه نظرات علما را در امور اعمال کنند تا علما بسیاری از سنگ ها را از سر راه بردارند. به عنوان مثال قضیه حضور بانوان در ورزشگاه که این مسئله در عربستان به نتیجه رسیده و ما می توانیم با استفاده از نظر علما این موضوع را حل کنیم. امین زاده نشان داد که با تعامل و گفتگوی مستقیم می توان بسیاری از امور کشور را آسان طی کرد.

منبع:ایران آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.