گچساران - صبح امروز جشن شکوفه ها از ساعت ۸ صبح در مدارس شهرستان گچساران برگزار شد.

جشن شکوفه ها در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، صبح امروز جشن شکوفه ها از ساعت ۸ صبح در مدارس شهرستان گچساران برگزار گردید.

 لازم به ذکر است که جشن نمادین شکوفه ها در دبستان آسیه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه ابتدا دانش آموزان سال اولی بعد از اهدای گل ، با صلوات و اسپند دود شده از دروازه قرآن رد شده و وارد سالن اجتماعات شدند.

محمد شهبازی معاون آموزش ابتدائی در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، بیان کرد : سنجش نوآموزان و پیش دبستانی ها و توجه ویژه به آموزش در مقطع ابتدائی از اولویت اصلی آموزش و پرورش شهرستان گچساران است.

وی با اشاره به پیش بینی ها در عرصه آموزش و پرورش ،گفت : ما پیش بینی کرده بودیم که ۲۴۳۸ نوآموز در گچساران مشغول تحصیل شوند که تاکنون ۲۲۰۰ نو آموز ثبت نام شده اند و همچنین پیش بینی می کردیم که ۱۱۰۰ دانش آموز پیش دبستانی مشغول تحصیل شوند که نزدیک به ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند که این آمار تاکنون خوب است.

شهبازی با اشاره به سنجش از دوره پیش دبستانی ، افزود: در بحث سنجش ما این کار را از پیش دبستانی شروع کرده ایم و تاکنون ۵۰ درصد آنها سنجش شده اند.

در ادامه  گروه سرودی از نوآموزان به اجرای سرود پرداختند که در نوع خود تازگی داشت.

و همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان در سخنان کوتاهی زندگی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را بهترین الگو برای جامعه ی بشری دانست.

وی هدف از کسب علم و دانش را پرورش و تهذیب نفس و رسیدن به کمالات والای انسانی بیان نمود و گفت: امام حسین سفینهنجات و چراغ روشنایی دل است و اگر در مسیر تعلیم و تربیت ایمان نباشد علم و تربیت معنی نخواهد داشت.

در حین این مراسم با خانم فولادی یکی از معلمان این مدرسه در خصوص جشن شکوفه ها پرسیدیم و گفت: شور و شوق هیجان زمان کودکی خودم را بیاد می آورم.

نوآموز غزل زنکنه می گوید : خوشحالم که امسال به مدرسه می روم .

آناهیتا دهقال از اینکه کنار دوستان خود سپیده امیری و مریم کیانی ابراز خوشحالی می کند و دوست دارد در آینده دکتر شود.

در پایان بعد از اجرای سرود و دکلمه توسط پیش دبستانی های عزیز ، از جمعی از بازنشستگان فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.