سمنان- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای بیش از ۷۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از سوی سپاه استان سمنان در سراسر این استان برگزار می‌شود.

۷۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس از سوی سپاه استان سمنان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی خالقیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۲۱۲ برنامه از این برنامه‌ها به عنوان برنامه‌های شاخص استانی و شهرستانی است که در سراسر این استان در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان از چند روز قبل و پس از فرارسیدن آن آغاز شده بود خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها چند روز قبل یا برگزاری یادواره شهدای پشتیبانی و تدارکات سپاه استان سمنان آغاز شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه یکی از فرماندهان ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، سخنران این یادواره شهدا بود عنوان کرد: فردا نیز در یکی دیگر از این برنامه‌ها دومین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس و گردهمایی ایثارگران این حوزه در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار می‌شود.

خالقیان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح استان سمنان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس گفت: این رژه به منظور به نمایش گذاشتن صلابت و اقتدار نیروهای مسلح کشور و استان سمنان، با حضور همه یگان‌های نیروهای مسلح استان سمنان در دو شهرستان سمنان و شاهرود برگزار می‌شود.
 
وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، میامی و سرخه استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برگزاری آیین ویژه بازگشایی مدارس استان سمنان با عنوان زنگ مهر و مقاومت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم آشنا سازی نسل جدید جامعه با ارزش‌های دفاع مقدس، از حضور راویان برجسته و آموزش دیده دفاع مقدس استان سمنان در مدارس این استان به مناسب هفته دفاع مقدس خبر داد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.