قوچان- فرمانده سپاه ناحیه قوچان از اجرای ۱۳۷ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان قوچان خبرداد.

اجرای ۱۳۷ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان قوچان

به گزارش قدس آنلاین، عباس فروزان مهر بابیان این مطلب که برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قوچان در راستای ترویج مکتب ایثار و شهادت و نیز نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی دفاع مقدس را محور امتداد نهضت عاشورا خواند و خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت خون شهدا و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و نیز حضور ایثارگرانه مردم در جبهه‌ها به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رقم خورده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: دشمن در آن دوران باهدف خارج نمودن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود پای به میدان گذاشت، ولی مردم ما با دست‌خالی در مقابل دشمن غاصب ایستادند و امروز نیز با الگوبرداری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در یمن، سوریه، لبنان و عراق در حال مبارزه و مقاومت با دشمن هستند.

وی با اشاره به این مطلب که آغاز رسمی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قوچان از ۳۰ شهریور خواهد بود اظهار داشت: دیدار مسئولین با امام‌جمعه قوچان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری ۱۳۷ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی از برنامه‌های این ایام است.

عباس فروزان مهر از برگزاری رژه نیروهای مسلح شهرستان در ۳۱ شهریور به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته یادکرد و افزود: در این ایام هفت یادواره شهدا در چند نقطه شهری و روستایی برگزار و برای اولین بار یادواره‌ای با عنوان "آبروی محله" در مقابل منزل خانواده معظم شهید و محله‌ای که شهید در آن زندگی می‌کرده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.