تیم فوتبال استقلال در دیدار هفتم خود در لیگ برتر برابر ذوب آهن به تساوی رسید تا تکلیف منصوریان نامشخص بماند.

تساوی استقلال برابر ذوب آهن/ منصوریان در انتظار تصمیم هیات مدیره آشفته

به گزارش قدس آنلاین، نخستین دیدار هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. روزبه چشمی(۱۲) برای استقلال گل زد و محمد نژاد مهدی(۷۷) برای ذوب آهن گل زد.

دوئل امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان در شرایطی آغاز شد که آبی های تهران روزهای پرتنشی را پشت سرگذاشته بودند و پیروزی در این بازی می توانست تا حدودی اوضاع آشفته این تیم را آرام کند. با این شرایط دو تیم نبرد خود را در حضور تماشاگرانی که تعدادشان خیلی زیاد نبود آغاز کردند.

برتری دقایق ابتدایی با استقلال بود و در دقیقه ۱۲ روزبه چشمی که تا درون محوطه جریمه ذوب آهن نفوذ کرده بود دروازه حریف را باز کرد تا استقلال دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

بعد از این گل ذوب آهن دو موقعیت خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما بازیکنانش بسیار عجول و کم دقت بودند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود استقلال به پایان رسید. 

نیمه دوم به جذابیت نیمه اول دنبال نشد اما با گذشت دقایقی از این نیمه ذوب آهن کمی حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه ۷۷ در صحنه ای که تا حدودی مشکوک به آفساید بود به گل تساوی دست پیدا کرد. 

بعد از این گل منصوریان دست به چند تعویض زد و قائدی و امید ابراهیمی و قربانی را به میدان فرستاد تا بتواند نتیجه را تغییر بدهد. در یکی از موقعیت هایی که این تعویضی ها ایجاد کردند قربانی می توانست دروازه را باز کند اما ارسال خوب قائدی از خط عرضی دروازه به بیرون رفت و قربانی نتوانست روی توپ تاثیر بگذارد. 

مهمترین اتفاق این بازی گلزنی استقلال پس از بیش از ۳۰۰ دقیقه بود که توانست دروازه حریف را باز کند و دومین گل فصل خود را به ثمر برساند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.