کرج- سرمربی تیم فوتبال مقاومت البرز گفت: هدف این باشگاه در فصل جاری لیگ ۳ کشور حضور در مرحله دوم مسابقات و ماندن در لیگ کشور است.

می خواهیم در لیگ کشور ماندگار شویم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی فرازنده افزود: پس از قهرمانی سال گذشته در لیگ استان برنامه ریزی لازم برای حضور تیمی خوب در لیگ کشور صورت گرفت و خوشبختانه از حیث فنی تیم توانمند و شایسته ای مهیای مسابقات شده است.

وی افزود: البته مشکلات سخت افزاری زیادی بر سر راه آماده سازی تیم بوده که با حمایت باشگاه در حال رفع شدن است و به زودی مهمترین مشکل یعنی زمین تمرینی نیز حل خواهد شد.

فرازنده با بیان اینکه تنها دوبازیکن از سهمیه سرباز جذب این باشگاه شده اند گفت: تلاش داریم با اخذ مجوزهای لازم سهمیه بازیکن سرباز را افزایش دهیم و با اضافه کردن بازیکنان خوب از سطح کشور شرایط حضور تیم مقاومت در لیگ های بالاتر را فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مقاومت میانگین سنی تیم خود را ۲۳ سال عنوان کرد و گفت: برگزاری بیش از ۲۰ بازی دوستانه پیش فصل سبب شد تیم با آمادگی خوب مسابقات وارد شود و خوشبختانه در ۲ بازی اول امتیازات کامل را کسب کند.

وی توجه به استعدادهای بومی استان را سیاست باشگاه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر جوانان شایسته البرزی تشکیل دهنده تیم هستند و قطعاً با آنها می توانیم نتایج مناسبی در ادامه راه کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مقاومت البرز خواستار حمایت مسئولان استانی و شهری از تیم های حاضر در لیگ های کشور شد و گفت: بازیکنان ما بدون قرارداد قابل توجه مالی و به شکل رفاقتی در کنار تیم هستند و برای اعتلای فوتبال استان تلاش می کنند و این توقع می رود تا مجموعه استان نیز به این تلاش ها توجه کند و حامی تیم های البرزی حاضر در لیگ کشور به خصوص لیگ زیرگروه فوتبال ایران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.