۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 564301

خرم آباد- مخاطبان قدس در ارتباط با این رسانه مشکلات خود را بیان کردند.

حرف مردم

   آیا کارخانه قدیمی، محل نگهداری احشام شده است؟

  • آیا اجاره پارسیلون به سه چوپان صحیح است؟ مدتی است که خبری مربوط به اجاره کارخانه پارسیلون به سه چوپان به مبلغ صدمیلیون تومان در کانالهای مختلف دست به دست میشود. از مسئولان میخواهم به این سؤال پاسخ دهند که چرا کارخانهای با 43 سال قدمت که زمانی با اشتغال دوهزار کارگر یکی از صنعتهای مهم استان بود، در حال‌حاضر به استراحتگاهی برای احشام تبدیل شده است.

انجیر سیاه درحال فراموشی

انجیر سیاه پلدختر که زمانی بهترین انجیر منطقه و کشور بود، اکنون بر اثر بیتوجهی مسئولین کمکم جایگاه ویژهاش را از دست میدهد که ازجمله مشکلات این باغات بزرگ واقع‌شده در پلدختر، اول معرفی نکردن و صادر نکردن این محصول است و در وهله بعدی عدم وجود کارخانههایی برای فرآوری محصول است؛ به‌طوری‌که این محصول ناب را که از آن میتوان استفادههای فراوانی داشت، اکنون بیشتر بهصورت خام استفاده میکنند. یکی دیگر از مشکلات پیش‌ روی باغداران انجیر سیاه را میتوان کمآبی دانست.

ما می‌توانیم استانی صنعتی باشیم

تمامی استانداران گذشته استان با کتمان‌کردن حقایق و جلوه دادن لرستان تنها بهعنوان قطب کشاورزی و دامداری درجهت افزایش سرمایهگذاری در لرستان حرکت نکردهاند و نگاه مسئولین کشوری جهت اختصاص اعتبار بیشتر درجهت اجرای پروژههای صنعتی کم‌رنگ بوده است، درحالی‌که جوانان لرستانی خواستار لرستانی صنعتی هستند.

با دلایلی که بارها در رسانههای محلی هم به آن پرداخته شده است، ناکارآمدی برخی مسئولین در این حوزه مشهود است که میتوان عدم حل مشکل اشتغال استان، تورم و گرانی، طولانی‌شدن روند پاسخ‌گویی درست به ارباب‌رجوع، رابطهبازی، فامیلگرایی، بیعدالتی، بیتوجهی به فرهنگ کار و این‏گونه مسائل را ازجمله نشانههای ناکارآمدی آن‌ها دانست.

طبیب وقتی میتواند یک بیماری را درمان کند که آن را تشخیص داده باشد.

درددلی با هم‌وطنان موبایل به‌دست

یکی از شهروندان با طرح موضوعی با عنوان «درددلی با هموطنان موبایل به‌دست»، درددل یک امدادگر هلال احمر را بیان داشت و گفت: «این امدادگر از افرادی که همیشه با موبایل برسر حادثههای رخ‌داده حضور دارند و صحنههای دلخراشی را در فضای مجازی نشر می‌دهند گله کرده و این موضوع را مطرح کرده است که همیشه کاستیهایی هست، ولی انصاف نیست که برخی جانفشانیهای امدادگران را نادیده میگیرند و وارد بازیهای سیاسی میشوند و درجهت تأمین منافع برخی گروهها قدم میگذارند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.