رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دوره مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت گرامیداشت هفته یدفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.

مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احسان بهرامی رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دوره مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس صبح امروز در یاسوج برگزار شد.

وی با بیان اینکه: در این مسابقات ۵۰ اسکیت پسر و دختر حضور داشتند، گفت: در پایان این مسابقات در رده سنی زیر ۶ سال در بخش دختران بهار حسینی به مقام نخست رسید و نیکا یعقوبی و یلدا درست به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

بهرامی افزود: در رده سنی ۶ تا ۷ سال دختران آنیتا بابایی، ملیکا حسینی و هلیا فرهادی به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در رده سنی ۷ تا ۸ سال دختران کوثر عباسی زودتر از سایر حریفان از خط پایان گذشت و نیوشا رمضانی و پارمیدا منصوری دوم وسوم شدند.

رئیس هیئت اسکیت استان در خصوص نفرات برتر رده سنی پسران گفت: در رده سنی ۴ تا ۶ پسران امیرعلی خلقی پور، امیررضا درست و پویا کاظمی به مقام برتر دست یافتند و در رده سنی ۶ تا ۸ پسران محمد مهدی یگانگی دانیال انصاری امیرمهدی آب پروربه مقام های اول تا سوم نایل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.