خرم ‏آباد- مدیرعامل برق لرستان گفت: با هدف توسعه و تجهیز ناوگان موتوری برق لرستان مجوز خرید شش دستگاه بالابر و دو جرثقیل اخذ شد.

توسعه و تجهیز ناوگان موتوری برق لرستان

به گزارش قدس‏ آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان؛ «مهندس فریدون خودنیا» با مهم برشمردن تجهیز ناوگان موتوری برای خدماتدهی شایسته به مردم لرستان اظهار داشت: در یک ماه اخیر با پیگیری ‏ها و مکاتبات‏ مدیرعامل شرکت توانیر، مجوز خرید ۵ دستگاه بالابر۱۲ متری و یک دستگاه بالابر خط گرم و دو دستگاه جرثقیل، برای تجهیز ناوگان موتوری شرکت توزیع اخذ و فرآیند خرید از شرکتهای فروشنده صورت گرفته است.

وی مبلغ موردنیاز جهت خرید وسایل فوق را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: با توجه به موافقت مدیرعامل توانیر، تا دو ماه آینده  وسایل مذکور به ناوگان نقلیه شرکت اضافه می‏ شود.

خودنیا با بیان اینکه در سال ۹۵ مبلغ ۳۱ میلیارد ریال وسیله نقلیه موتوری خریداری شد، تصریح کرد: همچنین در سال ۹۶ نیز با خرید یکدستگاه جرثقیل ۱۱ تنی و ۸ دستگاه جدید که اخذ مجوز خرید آنها نیز صادر شده است ۲۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل برق لرستان مجموع اعتبار هزینه شده در سال ۹۵ و ۹۶ برای خرید این تعداد وسیله نقلیه را ۵۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمام سعی ما بر جلب حداکثری رضایت مشترکین است که خوشبختانه تاکنون در عمل نیز این مهم را بر اساس نظرسنجیهای سالیانه از مشترکین به اثبات رسانده‏ ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.