۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 564317

رئیس جمهور پس از شرکت در اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل دقایقی قبل وارد تهران شد.

روحانی به تهران بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان یک سفر کاری فشرده و پس از شرکت و سخنرانی در اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، عصر پنجشنبه به تهران بازگشت.

روحانی عصر یکشنبه وارد نیویورک شد و در نخستین روز سفر خود دیداری با ایرانیان مقیم آمریکا داشت.

رییس جمهور از صبح دوشنبه با مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی سی ان ان آغاز شد و با ملاقات با رییس جمهوری بولیوی ، دبیر کل سازمان ملل متحد ،  نخست وزیر سوئد، رییس جمهور فرانسه و رییس جمهور اتریش ادامه یافت.

وی سپس نشستی با نخبگان سیاست خارجی آمریکا داشت.

رئیس جمهور صبح سه شنبه نیز نشستی با مدیران رسانه های همگانی آمریکا داشت و پس از آن دیدار گفت و گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا انجام داد و در ادامه  با نخست وزیر ژاپن و رییس جمهور بلغارستان دیدار کرد و پس از آن برای شرکت در نشست گروه تماس سازمان همکاری اسلامی درباره میانمار ، راهی سازمان ملل شد.

عصر سه شنبه نیز رئیس جمهور پس از دیدار با نخست وزیران پاکستان ، نروژ و بلژیک ، در یک نشست صمیمی با رهبران مسلمان آمریکا شرکت کرد که این نشست با اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام پایان یافت.

رئیس جمهور در صبح چهارشنبه نیز با نخست وزیر انگلیس دیدار و گفت و گو کرد و پس از آن در جمع سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.