رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور تاکید کرد: در آستانه سال تحصیلی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش،اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان و توجه به ارتقای جایگاه و مرجعیت معلمان در اولویت قرار گیرد.

سند تحول بنیادین و نظام رتبه بندی معلمان در اولویت قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور با صدور بیانیه ای با گرامیداشت تقارن مهر ومحرم و هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی در تحقق اهداف سند تحول بینادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در آموزش وپرورش همراه و همگام آموزش وپرورش خواهیم بود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زنگ زنگ مهر و مهربانی است.
رنگ، رنگ خداست.

کلاس، کلاس آزادی وآزادگی است.
مقصد، راهی که تو می گویی، جایی که تو جویی....اصلا این سفر انتها ندارد....باید رفت ورفت..... باید دست برید....تادوست یافت...... حیات طیبه....

آغاز مهر فصل شادی ونشاط و شور وسرور است،فصل،فصل حیات است،فصل ،فصل آزادی و آزادگی است.

اصلا فصل محرم آغاز  ومهر هم موسم شروع است،محرم آغاز عشق و  تعهد و حیات وسرزندگیست ومهرشروع علم و دانش و سازندگیست.

تقارن زیبای مهرومحرم ، عطر دلدادگی دارد،شمیم تعهد وایثار را در فضا پخش  می کند،روح پرسشگری وآزادی و آزاد اندیشی در محرم تجلی یافته است.

محرم زیباترین جلوه حیات است،اصلا محرم اصل اساسی زندگی است که بعداز ۱۴۰۰ سال دلها به یادش احیا می شود،محرم زنده است چون زندگی در مهر محرم معنا می یابد.

بی شک حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه به آرمانها و ارزشهای خویش تجلی می یابد و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر دینی وآرمانی و ملی هر قوم و امتی، از جایگاه رفیع و والایی برخوردار است.

محرم،مهر و دفاع مقدس همه لبریز از عطر یادهاست،یاد حسین(ع) و یاران شهیدش ،یاد مهر ومهربانی و دوستی ،یاد یاران و شهدا وایثارها در دفاع مقدس....
یاد ابوالفضل(ع) علمدار دشت کربلا  و یاد زینب(س) پیام آور روز عاشورا، و یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس،که در مهر امسال در هم پیچیده اند و فضای بهار تعلیم وتربیت، آکنده از رایحه ایثار و شهادت و جانبازی شده است.

مهر ومحرم و دفاع مقدس،هر سه میعادگاه آموختن ،مظهر بالندگی ورشد واعتلا، نماد بلوغ ورسش و قدم برداشتن برای رسیدن به هدفی والا وبی انتهاست..

با گرامیداشت فرارسیدن فصل شکوفایی،امیدواریم ،توجه به سند تحول آموزش وپرورش،اجرایی نمودن نظام رتبه بندی معلمان،توجه به ارتقای جایگاه و مرجعیت معلمان ،رشد و اعتلای دانش آموزان و توجه ویژه به توسعه کمی وکیفی دانشگاه فرهنگیان در اولویت قرار گیرد،بی شک در مجلس  شورای اسلامی درتسهیل تحقق این اهداف همراه و همگام وزارت آموزش وپرورش خواهیم بود.

تقارن مهر ومحرم و پاسداشت هشت سال ایستادگی و دفاع مقدس ارج  نهاده،بار دیگر ندای جنگ طلبی،اهانت وتهدید را که توسط ترامپ از تریبون سازمان ملل، جایگاهی که باید از آن ندای صلح وانسان دوستی شنیده شود،را محکوم و اعلام می کنیم، ملت بزرگ ایران در سایه وحدت و همدلی و هم افزایی با زعامت رهبری فرزانه که همواره خطر اعتماد به استکبار بزرگ را گوشزد کرده،در برابر هر گونه زیاده خواهی استکبار و صهیونیست ایستاده است.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،به تاسی از آموزه های قرآنی و سنت پیامبر(ص) وائمه اطهار (ع) و پشتوانه تاریخ وفرهنگی متمدن،درخشان  و شکوهمند ، خواستار صلح  پایدار،مهر ومهربانی و انسان دوستی و زندگی ایمن برای همه انسانهای  جهان است و اجازه هیچگونه اهانت و دخالت در امور خود را به هیچ قدرتی در جهان نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.