عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نطق عجولانه و غیراصولی ترامپ بی‌پاسخ نمی‌ماند گفت: ترامپ بداند نقض برجام به ضرر آمریکا تمام می‌شود.

ترامپ بداند نقض برجام به ضرر آمریکا تمام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا کاتب با اشاره به سخنان ترامپ در مجمع سازمان ملل اظهار داشت: نطق بی‌منطق عجولانه و غیراصولی ترامپ در این مجمع نشان داد خوی و تفکر استکباری در آمریکای خائن همچنان وجود دارد و این سخنان احمقانه بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا باید نقض برجام را از ذهن خود بیرون کند یادآور شد: نقض برجام بیش از هر چیزی به ضرر آمریکا است تا به ضرر ایران و هر کشوری که بخواهد خللی در اجرای برجام ایجاد کند نیز دچار خسارت‌های فراوانی می‌شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران هرگز در مقابل جهان استکبار عقب‌نشینی نمی‌کنند اذعان کرد: آحاد مردم با اتحاد و همدلی خود در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌ای را به دولت آمریکا می‌دهند.

وی ترامپ را یک احمق دیوانه خطاب کرد و افزود: ترامپ در علم سیاست در فقر به سر می‌برد و این مهم‌ترین نقطه‌ضعف او است.

کاتب تصریح کرد: سخنان ترامپ و اهداف او در نقض برجام بیهوده است و این زمینه‌ساز نابودی قدرت آمریکا در مجامع بین‌الملل می‌شود.

وی افزود: ایران اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند و نفوذ سیاسی خود رد مجامع بین‌المللی نقش‌آفرین باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ملت ایران با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنی‌های جهان استکبار ایستادگی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.