سبزوار- طی مراسمی با حضور مسئولان شهری، آئین معارفه سید علی کوشکی شهردار سبزوار در سالن اجتماعات شهرداری سبزوار برگزار شد.

آئین معارفه شهردار سبزوار برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار طی سخنانی با بیان اینکه عمران و توسعه شهری در سایه وحدت و همدلی و مدیریت جهادی مدیران صورت می گیرد، گفت: خوشبختانه فردی انقلابی، متدین، متعهد و متخصص از سوی اعضاء محترم شورای اسلامی شهر برای تصدی شهرداری سبزوار انتخاب شده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: طبق قانون وظایف کالبدی، اجتماعی، اقتصادی و خدماتی شهرها بر عهده شهرداران است که برای تحقق این امور کار دشواری را بر عهده دارند.

محمد مقدوری با اشاره به اینکه میانگین خدمت ۴۰ شهردار سبزوار تاکنون دو سال است خاطر نشان کرد: طول عمر خدمتگزاری مدیران سبزوار نشانگر انسجام، یکپارچگی و نگاه جامع هم افزایی مدیران این شهر است که مایه مسرت است.

معاون استاندار با تشریح رشد جمعیت  پنج و ۱۳ صدم درصدی و رشد مساحت ۲۹ درصدی شهر سبزوار طی سال ۸۵ تا ۹۵ خواستار نگاه ویژه مدیران شهری سبزوار جهت ایجاد توازن برای رفاه شهروندان شد.

مقدوری همچنین یکی از بزرگترین مشکلات سبزوار را چهره ناموزون سیمای شهری دانست و ابراز امیدواری کرد شهردار سبزوار با همه ظرفیت و قابلیت ها این مشکل را برطرف کند.

وی در ادامه با تشریح موفقیت برنامه های مدیریت شهری  با جلب مشارکت مردم بیان کرد: سبزوار به عنوان دومین کانون اقتصادی خراسان رضوی می تواند در بهره برداری پروژه های شهری از مشارکت مردم، بیش از پیش استفاده نماید.

شهردار سبزوار نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اعتماد مجدد اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار، گفت: با وجود کمبود نقدینگی در سال گذشته با همدلی و تلاش همه پرسنل شهرداری، در ۵۰ تفریغ بودجه شهرداری ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش درآمد داشته است.

سید علی کوشکی با بیان اینکه حفظ حقوق بیت المال، تسهیل و تکریم ارباب رجوع، اعتمادسازی، اتحاد و انسجام و ارتقا سطح مشارکت مهمترین برنامه کاری بوده است افزود: خوشبختانه در ۵۰ هفته طول خدمت اینجانب در شورای چهارم ۱۲۸ برنامه اقدام انجام شد.

کوشکی ضمن تقدیر از حمایت و همراهی همه مدیران شهری ابراز امیدواری کرد با خدمت صادقانه ، تلاش بی منت و مدیریت جهادی مجموعه شهرداری شاهد توسعه سبزوار  و رفاه شهروندان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.