رئیس سازمان بهزیستی گفت: طی یک سال گذشته ۴۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد شده است که امسال این میزان بیشتر می‌شود.

۴۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد شد

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور حضور در مراسم تودیع معارفه مدیرکل بهزیستی بوشهر و همچنین بررسی وضعیت بهزیستی در استان به بوشهر سفر کرده‌ام.

وی یکی از اولویت‌های مهم بهزیستی در برنامه ششم را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: برنامه‌های مهمی در این راستا اجرایی شده است که می‌توان به توسعه اورژانس اجتماعی اشاره کرد.

رئیس سازمان بهزیستی به فعالیت ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های فعالیتی اورژانس اجتماعی است.

وی بیان کرد: اشتغال و مسکن از مهمترین نیازهای مددجویان بهزیستی است که برای توسعه اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و سال گذشته ۴۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد شد.

محسنی از افزایش تعداد و میزان اشتغال مددجویان بهزیستی استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: زمینه اشتغال ۵۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی با تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی فراهم می‌شود.

وی از تلاش و برنامه‌ریزی بهزیستی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و کاهش طلاق خبر داد و گفت: پیشگیری از معلولیت، افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.