سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمایشی که برابر سپاهان داشتیم من را امیدوار کرد که با خوشبینی به مصاف الهلال برویم.

مقابل سپاهان خوب بودیم و به بردن الهلال امیدوار شدیم/ کاندیدای اصلی قهرمانی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ بعد  از بازی پرسپولیس برابر سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: مقابل سپاهان خوب ظاهر شدیم. امروز همه چیزهای زیبا را در فوتبال دیدیم؛ یک بازی با کیفیت و با جنگندگی لازم.

وی افزود: می خواستیم بازی را ببریم. پرسپولیس همیشه برای برد می آید. ما شانس هایی برای گلزنی داشتیم که بازی را تمام کنیم ولی فوتبال همین است. از تیمم که پخته بازی کرد راضی هستم. در هر دو گل سپاهان به خاطر اشتباه گل خوردیم ولی این اشتباهات در فوتبال رخ می دهد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این بازی را در آستانه بازی با الهلال با خوشبینی تمام کردیم که همچنان می توانیم با کیفیت بازی کنیم و در بازی رفت برابر الهلال هم یک نتیجه قابل قبول ایجاد کنیم.

برانکو درباره اشتباهات علیرضا بیرانوند در این مسابقه تصریح کرد: اگر اشتباه در فوتبال نباشد نتیجه همیشه صفر صفر می شود اما در مجموع بازیکنان خوب بازی کردند و توانستیم دو گل بزنیم و موقعیتهای دیگری ایجاد کردیم. طبیعی است سپاهان در ۱۰ سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است، تیم خوبی جمع کرده و مجددا کرانچار را بازگردانده است. این را باید بدانیم سپاهان بیشترین ملی پوش را دارد. انتظار داشتیم بازی سختی داشته باشیم. حیف شد که این بازی را نبردیم.

وی درباره نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا تاکید کرد: کمال حق بازی برابر الهلال عربستان را ندارد و این دلیل اصلی بود که زیاد از او برابر سپاهان استفاده نکردیم ولی ربیع خواه در این پست عالی بازی کرد و به بهترین نحو توانستیم او را تعویض کنیم. 

برانکو درباره ارزیابی اش از آینده سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی بسته است. این تیم نیاز به زمان دارد تا همه با هم هماهنگ شوند و ایده ها و تفکرات مربی را جذب خود کنند. 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت سرمربی سابق سپاهان یعنی استانکو گفت: من با استانکو صحبت نکرده ام ولی متاسفانه پای او را قطع کرده اند. امیدوار هستیم مشکل این مربی بزرگ بیشتر از این نشود. استانکو عاشق فوتبال است و به مربیان جوان مشاوره می دهد. 

وی درباره ناکامی پرسپولیس در دو بازی اخیر یادآور شد: ما به سیاه جامگان در خانه خودمان امتیاز دادیم و به پیکان هم باختیم ولی این بازی نشان داد که کاندیدای اصلی قهرمانی در لیگ هستیم. تازه هفته هفتم هستیم و ۲۳ هفته باقی مانده است. واقعا سخت ترین برنامه را نسبت به سایر رقبایمان داشتیم. لیگ قهرمانان هم در جریان است. افتخار می کنیم و خوشحالیم که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم علیرغم تمام ترافیک کاری که داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره محل بازی برگشت با الهلال عربستان و همچنین حضور کارلوس ادواردو در این تیم، خاطرنشان کرد: الهلال بیشترین قهرمانی را در آسیا دارد. عملا این تیم ۶۰ قهرمانی دارد و تقریبا یک پای نهایی لیگ قهرمانان بوده است. آنها حتی می خواستند دیگو کاستا را با ۳۰ میلیون دلار به خدمت بگیرند. این نشان از پتانسیل بالای این تیم دارد. نه تنها ادواردو، بلکه بازیکنان دیگر الهلال هم خطرناک هستند. ما مفتخریم تنها تیمی در آسیا هستیم که عملا لیگ قهرمانان را با بازیکنان بومی جلو بردیم. درباره میزبانی هم باید بگویم در سه چهار روز آینده باید اجازه دولت امارات را بگیریم. خواست ما این است که بازی در دوبی برگزار شود چون آنجا ایرانیان زیادی دارد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.