سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، پرسپولیس در بازی با این تیم نشان داده یکی از بهترین تیم‌های ایران است.

کرانچار: پرسپولیس ثابت کرد از بهترین های ایران است/ پنالتی اشتباه بود

به گزارش قدس آنلاین، زلاتکو کرانچار پس از تساوی 2 - 2  تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ از نحوه بازی و سطح کیفی هر دو تیم تشکر می‌کنم و رضایت دارم. حریف ثابت کرد یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازیکنان ما به وظایف خود به خوبی عمل کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که «به نظر می‌رسید نیمه مربیان را شما ببرید، اما چندین نقطه ضعف در تیم شما دیده می‌شد که تیم پرسپولیس بارها از وسط زمین نفوذ می‌کرد و دروازه‌بان سپاهان نیز در دفع توپ‌ها مشکلاتی داشت»، گفت: در نیمه دوم بسیار منسجم‌تر بودیم و متأسفانه از شانس‌های‌مان استفاده نکردیم. هم میلاد سرلک و هم ثاقبی برای توپ‌های دفع شده دوم در یک خلاء قرار گرفته بودند که نمی‌توانستند به بازی بازگردند. این دو باید به مرور زمان هماهنگ شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در ارتباط با دروازه‌بان نیز این حق را به شما می‌دهم و شاید این مسئله که پرسپولیس برترین سرزن‌های ایران را دارد ریسک نکرده و از دروازه خارج نشد. البته باید توجه داشته باشید که پس از مهار توپ طارمی ما به گل دوم دست یافتیم. با این حال در تمرینات به لی تذکرات لازم را می‌دهیم.

کرانچار در واکنش به این موضوع که سپاهان یک پلی میکر ششدانگ ندارد و آیا برای جذب بازیکنی در این پست برنامه دارد یا نه، خاطرنشان کرد: اگر به خاطر داشته باشید در شش هفته آخر فصل قبل که جپاروف را در اختیار داشتیم، در این پست مشکلی نداشتیم و پس از رفتن او به مشکلات برخوردیم و بازیکنان زیادی برای جذب کردن وجود نداشتند. ما رافائل را جذب کردیم و در حال آماده‌سازی این بازیکن هستیم، اما انتظارات‌مان بیش از این است و انتظار داریم که خود را به شرایط تیم برساند. چندان نگرانی نداریم و علی کریمی هم می‌تواند پل ارتباطی بین خط دفاع و حمله باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پس از مصدومیت پورقاز دیر اقدام به تعویض کرد و سپاهان در همان دقایق که 10 نفره بود گل خورد، گفت: ما به سرعت رودریگز را به زمین فرستادیم و نمی‌دانم چه اتفاقی در میز ناظر بازی رخ داد که تعویض ما کمی طول کشید. اما هرچه بود ما از نظر فنی ضرر کردیم. ما پنج دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. ظاهراً در میز ناظر یک اتفاقی افتاد که این تعویض طول کشید و این سؤال باید از هیئت ناظر و مسئولان فنی باشگاه پرسیده شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره قضاوت داور بازی تصریح کرد: در هفت هفته گذشته تعداد زیادی از قضاوت‌ها عجیب و به ضرر تیم ما بود. این مسئله به منافع سپاهان آسیب می‌رساند. از زمانی که سرمربی سپاهان بوده‌ام به یاد ندارم که چنین اشتباهاتی به سود سپاهان باشد. امیدوارم این مسائل بر حسب اتفاق باشد و مسئله دیگری وجود نداشته باشد. برای پنالتی این دیدار نیز قضاوت بسیار سخت است، اما بر اساس قوانینی که در اروپا برای کرنرها وجود دارد، به نظر پنالتی نبود.

کرانچار در خصوص وضعیت پورقاز پس از مصدومیتی که برای او به وجود آمد، گفت: پورقاز به دلیل درد شدیدی که داشت به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر بهتر است. میزان مصدومیت این بازیکن هم پس از انجام آزمایشات مشخص می‌شود.

سرمربی کروات سپاهان در مورد وضعیت استانکو، هموطنش که زمانی هم مربی سپاهان بوده و اکنون به دلیل بیماری یکی از پاهای او قطع شده است، گفت: بنده مطلع شدم که به دلیل بیماری دیابت پای او قطع شده و ظاهراً اکنون در سلامت کامل است و دوره درمان خود را طی می‌کند.

وی درباره تفاوت سپاهان در دو نیمه بازی اظهار داشت: اگر چه در سراسر صحبت‌های خود با بازیکنان از آنها می‌خواستم که از ابتدای بازی جنگنده باشند، اما شاید آنها تحت تأثیر کیفیت پرسپولیس بودند. بازیکنان من در نیمه دوم به این نتیجه رسیدند که باید شانه به شانه با بازیکنان حریف حرکت کنند و به نظرم پس از تساوی یک - یک می‌توانستیم نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.