اهواز-واگذاری مدرسه جهت کلانتری براساس مصوبه شورای تامین استان خوزستان وشهرستان اهواز بوده و نیروی انتظامی استان هیچ درخواستی مبنی بر واگذاری و یا تبدیل محیط مدرسه به پاسگاه را نداشته است.

تغییرمدرسه کوی علوی اهواز به کلانتری مصوبه شورای تامین استان وشهرستان بوده است

به گزارش قدس آنلاین به دنبال مباحث پیش آمده جریان موضوع مدرسه کوی علوی اهواز که این روزها خبر رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خوزستان طی پاسخی اعلام داشته است: با نظر به محرومیت نسبی این منطقه از شهر به نسبت سایر نواحی در موضوع امنیت شورای تامین استان وشهرستان تصمیم می گیرند زمین مدرسه مفتح را که متروکه بوده با تغییر کاربری آن به کلانتری تبدیل کنند.

تصمیمی که ظاهرا با موافقت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان و شورای تامین همراه بوده و متعاقب آن فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان مصمم می شوند این اقدام را انجام داده و نیروی انتظامی شهرستان را در آن مستقر کنند.

این مرکز در ادامه تاکید داشته است: با توجه به اینکه مدرسه مذکور متروکه بوده و قدمت آن بالای پنج سال است که هیچ دانش آموزی در آن مشغول تحصیل نبوده است. لذا واگذاری بخشی از آن محیط جهت کلانتری به جهت افزایش تامین امنیت مردم منطقه و افزایش احساس امنیت براساس مصوبه شورای تامین استان وشهرستان بوده است.

شایان ذکراست در مقابل بخش واگذار شده، استانداری استان تقبل کردند تا قیمت آن را به آموزش وپرورش پرداخت کند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.