چرام- سخنران رزمایش نیروه های نظامی و انتظامی در چرام گفت: وقت آن شده است که بدانیم درمان بیماری اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است چرا که با تمام ائتلاف جهانی در دوران دفاع مقدس نتوانستند یک کیلومتر از مرز جغرافیایی جمهوری اسلامی را به تصرف خود در بیاورد و ما ثابت کردیم انقلاب اسلامی حکومتی کارآمد است.

پیروزی ما ثابت کرد انقلاب اسلامی حکومتی کارآمد است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید عبدالصفا نجاتی  یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم رزمایش رژه حماسی شهرستان چرام تصریح کرد: امروزه می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران به عنوان عتیقه معرفی کنند اما باید هوشیار باشیم و همان کسانی که سیلی خوردند و همچنین افراد غفلت در کشور قصد دارند الگوهای دفاع مقدس را تغییر دهند.

نجاتی افزود: جبهه حق جلوی این اقدام را می گیرد و سیلی محکمی بر استکبار جهانی خواهد شد اما به شرط اینکه مردم ما هوشیار باشند.

سخنران رزمایش نیروه های نظامی و انتظامی در چرام گفت: وقت آن شده است که بدانیم درمان بیماری اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است چرا که با تمام ائتلاف جهانی در دوران دفاع مقدس نتوانستند یک کیلومتر از مرز جغرافیایی جمهوری اسلامی را به تصرف خود در بیاورد و ما ثابت انقلاب اسلامی حکومتی کارآمد است.

نجاتی اظهار کرد:عوامل پایداری در دفاع مقدس ذکر اهل بیت علیهم السلام و اطلاعات از اوانر ولی فقیه بود و روحیه جهادی و انقلابی در دفاع مقدس مشکلات تاکتیکی آن دوران را حل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.