مشهد- مراسم رژه نیروهای مسلح صبح جمعه همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان ارشد دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان رضوی در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: رمز قدرت و توانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تداوم مکتب عاشورا، ایثار و شهادت است.

علیرضا رشیدیان افزود: تهدیدها بر ملتی که با فرهنگ عاشورا آشناست اثری ندارد.

وی اظهار کرد: ملت ما درس آزادگی، عزت و سربلندی را هر سال از مکتب حضرت امام حسین (ع) و عاشورا دریافت می کند و ملتی که تاسی به امام آزادگی دارد از تهدید و بد خواهی دشمنان نمی هراسد.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ توطئه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فرو گذاری نکرده اند گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز همه مردم ایران در کنار یکدیگر و متحد با هم نشان دادند برای دفاع از خاک خود، ارزشهای الهی و اسلامی و عزت خود لحظه ای تردید ندارند و در کنار هم می ایستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: تهدیدهای کلامی دشمن نشان دهنده ضعف آنها در برابر این ملت است، ملت ما جنگ طلب نیست اما در عمل نشان داده است هر تهدیدی علیه استقلال و تمامیت ارضی خود را در نطفه خفه می کند.

وی اظهار کرد: سخنان رئیس جمهوری آمریکا در باره برجام نشان دهنده جهالت جدید است و تهدید های او نشان می دهد ملت ما را نمی شناسد و از گذشته درس نگرفته است و نمی داند ملت ایران شاگردان مکتب عاشورا هستند.

وی گفت: صدام هم فکر می کرد با این ملت می تواند با زبان زور سخن بگوید و با فسخ قرارداد الجزایر می تواند در مدت سه روز تهران را فتح کند.

رشیدیان افزود: اینک مدافعان حرم راه شهیدان دفاع مقدس را تداوم بخشیده اند و جوانان این مرز و بوم نشان دادند نسل هشت سال دفاع مقدس در مدافعان حرم متبلور است.

وی با اشاره به هم زمانی بازگشایی مدارس با ایام محرم و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع)، آزادگی، عزت، شرف و ایستادگی بر ارزشهای الهی و انسانی و از هشت سال دفاع مقدس نیز درس ایستادگی بر ارزشهای مقدس ملی و دینی را در مدارس بیاموزیم، اندیشه کنیم و درس بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.