در حالی که رسانه های ترکیه ای به نقل از باشگاه استقلال خبر پیشنهاد آبی پوشان تهران به فاتح تریم را منتشر کرده اند این مربی مشهور واکنشی به این موضوع نداشته است.

فاتح تریم درگیر مطالبات خود از فدراسیون ترکیه/ بی توجهی امپراطور به شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال!

به گزارش قدس آنلاین، بیشتر از یک روز از ادعای افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر پیشنهاد به فاتح تریم گذشته است اما هنوز واکنشی از سوی این مربی به چشم نیامده است.

افتخاری بعد از اینکه منصوریان در کنفرانس خبری خود که تا نیمه های شب ادامه یافته بود استعفا کرد ابتدا با انتشار مصاحبه ای تاکید کرد استعفای او را پذیرفته است و سپی در خبری که روی خروجی سایت رسمی این باشگاه رفت به نقل از افتخاری مشخص شد فاتح تریم کاندیدای نخست سرمربیگری استقلال است.

از روز گذشته که این خبر در رسانه های ایرانی منتشر شد سایت ها و روزنامه های ترکیه ای به نقل از وبسایت باشگاه استقلال این خبر را پوشش دادند اما جالب اینکه فاتح تریم هیچ توجهی به این موضوع نداشته است.

در این بین برخی منابع مدعی شده اند که باشگاه استقلال برای عقد قراردادی سه ساله حاضر به پرداخت ۳ میلیون یورو به این مربی شده است. اگرچه این رقم با تبدیل به ریال برای باشگاههای ایرانی رقمی هنگفت به شمار می رود اما وقتی به نام و آوازه فاتح تریم در فوتبال اروپا نگاه می کنیم چندان معقول به نظر نمی رسد. البته هنوز باشگاه استقلال این مبلغ را تایید نکرده و باید دید در آینده چه خواهد شد.

تریم که در فوتبال ترکیه به امپراطور شهرت دارد این روزها همچنان درگیر مطالبات خود از فوتبال ترکیه است. از صبح امروز نیز خبرهای زیادی مبنی بر مذاکرات وکیل این مربی با فدراسیون فوتبال ترکیه به گوش می رسد. تریم در نوامبر سال ۲۰۱۳ قرارداد ۵ ساله با فدراسیون فوتبال ترکیه امضا کرد اما چندی پیش از سمت خود کنار رفت. اکنون وی خواستار مطالبات خود شده است.

بر اساس گزارشی که امروز سایت yenisafak ترکیه منتشر کرده است تریم خواستار دریافت ۳.۵ میلیون یورو دستمزد امسال خود شده است که این مبلغ به استثنای حق بیمه و سایر بندهای قرارداد او شده است. تریم که روز ۲۶ جولای از سمت خود کنار رفته بود از طریق وکیل خود به فدراسیون ترکیه هشدار داده است به این موضوع رسیدگی شود.

در این بین البته پرونده درگیری وی با خبرنگاران همچنان باز است و گزارش هایی در این باره نیز به گوش می رسد. اما هیچ واکنشی نسبت به پیشنهاد استقلال صورت نگرفته است.

یکی از سایت های ترکیه ای با انتشار خبر پیشنهاد تیم ایرانی با کنایه نوشته است: " باید دید تریم که در تیم ملی ترکیه، گالاتاسرای، میلان، فیورنتینا و ... سرمربیگری کرده است چه پاسخی به تیم استقلال خواهد داد."

با توجه به شرایط مالی استقلال و اعتبار جهانی فاتح تریم به نظر می رسد مطرح کردن این موضوع یک تاکتیک سنتی برای تغییر فضای کنونی حاکم بر باشگاه آبی پوش پایتخت باشد مگر اینکه آنها یک اسپانسر بزرگ برای آوردن مربی نامدار فوتبال اروپا به تیم خود داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.