بجستان- امام جمعه بجستان گفت: ابعاد حادثه عظیم عاشورا هنوز به صورت کامل آشکار نشده است و هنگامی همه ابعاد این حادثه عظیم بر مردم اشکار شود شاهد قیام مهدی خواهیم بود که پرچم عدالت را در سراسر گیتی بر افراشته خواهد کرد.

همه ابعاد حادثه عظیم عاشورا هنوز به صورت کامل آشکار نشده است

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ایام عزاداری امام حسین و فرارسیدن ماه محرم گفت: اگر امام حسین نبود امروز از اسلام خبری نبود و البته هنوز همه ابعاد عاشورا شناخته نشده و بر ما مشخص نیست در حالی که ۲۰ میلیون شیعه و مسلمان در روز همایش اربعین موج می زنند.

وی گفت: نه شیعه و مسلمانان بلکه همه دنیا فهمیده که محرم چیست و برای آن حرف دارندو استکبار نیز از این حادثه عظیم در هراس و نگرانی است زیرا عاشورا یعنی مبارزه با ظلم وبی عدالتی و فقر و دنیا منتظر جرقه ای برای مبارزه با ظلم وبی عدالتی می باشد.

حجت الاسلام حسین وحیدی با بیان این موضوع که شعار امام حسین نیز عدالت و آزادی وبزرگواری است گفت: پس از ۱۴ قرن این خورشید نه تنها بی فروغ نشده بلکه هر روز داغ تر و شعله ور تر شده و دامنه آن بیشتر می شودو هنگامی که همه ابعاد این قیام برای بشریت افشا شودآنروز شاهد قیام مهدی عج خواهیم بود و پرچم عدالت در سراسر جهان بر افراشته خواهد شد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس نیز گفت: یک سری از ویژ گی های این دفاع با محرم و عاشورا مشترک هستند به صورتی که در معنویت جنگ باید گفت: در برخی از گرو هانها بچه هایی که نماز شب نمی خواندند جایی نداشتند و در شبهای عملیات از تن خود پل می ساختند تا رزمندگان عبور کرده و عملیات به موفقیت برسد و این شهید رجب غلامی در شهر خومان نمونه بارز این عشق است.

وی عصبانی و در ماندگی رئیس جمهور آمریکا را نشان از قدرت و عظمت  انقلاب اسلامی دانسته و افزود: اجازه نخواهیم داد در  حریم امنیت ما کسی دخالت کند و پارس کردن رئیس جمهور آمریکا به فرمایش رهبر انقلاب خودش را در ایینه صدام ببیند که چگونه به زبونی و لذت نابود شد.

امام جمعه بجستان ارتباط با کشورهای اروپایی بدون نفوذ در ایران شایسته دانسته و اظهار داشت: به فرمایش رهبر انقلاب نباید پای خودمان را با عصای دیگران عوض کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.