قوچان- دستیار عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: آمادگی نیروهای مسلح نشان از پایبندی به عهد و تداوم راه شهدا است.

آمادگی نیروهای مسلح نشان از تداوم راه شهدا است

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح قوچان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: امروز در جای‌جای کشور همه مردم دورهم جمع شده‌اند تا آمادگی نیروهای مسلح را ببینند و بفهمند که جهاد و دفاع در جامعه اسلامی همچنان باقی است.

وی با اشاره به این مطلب که آمادگی نیروهای مسلح نشان از پایبندی به عهد و تداوم راه شهدا است تصریح کرد: صدام در ۳۱ شهریور ۵۹ و با همکاری شیطان بزرگ آمریکا و حمایت قدرت‌های غربی و شرقی و باهدف فروپاشی نظام نوپای اسلامی و تسخیر خوزستان و فتح یک‌هفته‌ای خرمشهر به ایران یورش آورد.

دستیار عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) بابیان اینکه صدام هوس امیر عرب شدن را در سر می‌پروراند خاطرنشان کرد: با کمک ذات احدیت و همت بی‌نظیر و یکپارچه همه مردم و با حضور مثال‌زدنی همه نیروهای مسلح دشمن متجاوز شکست خورد.

وی ۳۱ شهریور را روز اثبات خون بر شمشیر خواند و تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم و حماسه حسینی یادآور درس‌ها و عبرت‌ها است، در دفاع مقدس آنچه اتفاق افتاد شاگردی مکتب حسین(ع) و رهروی یاران پاک‌باز حسینی بود.

معاون سابق بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه اگر مردم ایران از حسین(ع)، فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) مدد نمی‌جستند پیروزی و شکست جبهه ظلم اتفاق نمی‌افتاد اظهار داشت: «هیهات من الذله»، «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم»، «ظلم دوام ندارد و آه مظلوم دامن ظالم را می‌گیرد» منطق انقلاب اسلامی ایران است، که با پیروزی و تحمیل شکست به دشمن متجاوز در هشت سال دفاع مقدس توانست از نظام نوپای خود پاسداری کند.

وی با یادآوری این مطلب که فرزندان اسلام در سوریه، لبنان، عراق و یمین خواب را از چشمان دیکتاتورها گرفته‌اند افزود: ما به دنیا ثابت کردیم که از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد و با دست‌خالی نیز به پا خواسته و در مقابل ابرقدرت‌ها می‌ایستیم.

حسینعلی یوسفعلی زاده با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور هرزه، یاوه‌گو، بی‌اخلاق و فاسد ایالات‌متحده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا از روی قلدری نبود بلکه از روی حقارت و خفت بود که براثر انقلاب و دفاع مقدس به کام دیکتاتورها و نظام‌های فاسد ریخته شده است.

وی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و ادامه داد: ایستادگی در نهاد یکایک مردم نهادینه‌شده و فرزندان انقلاب اجازه نمی‌دهند که قلدران جهان، تروریست‌های تکفیری، امنیت، اقتدار و چهره جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.