سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی پیش بینی کرد سرخیو آگوئرو در این فصل رکورد گلزنی این باشگاه را بشکند.

گواردیولا: آگوئرو در این فصل بهترین گلزن تاریخ منچستر سیتی می شود

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی و منچستریونایتد رقابت تنگی را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس دارند و سیتی تنها به دلیل اولویت حروف الفبا بالاتر از منچستریونایتد در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. تیم پپ گواردیولا امروز (شنبه) باید به مصاف کریستال پالاس برود که هر پنج دیدار قبلی خود را باخته است و روی هاجسون، سرمربی سابق انگلیس را روی نیمکت مربیگری خود می‌بیند.

پپ گواردیولا پیش از دیدار تیمش برابر کریستال پالاس با تمجید از عملکرد سرخیو آگوئرو، گفت‌: من همیشه به آگوئرو اعتماد داشتم. ارزش‌های بالای بازی او را درک کرده‌ام. او مهاجم اول تیم من در این فصل خواهد بود. مطمئن هستم که آگوئرو امسال بهترین گلزن تاریخ باشگاه سیتی خواهد شد. او جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران دارد.

بعد از پیروزی منچستریونایتد برابر برتون، ژوزه مورینیو جام اتحادیه را زیر سوال برد و عنوان کرد که این جام باعث خستگی تیم‌های انگلیسی می‌شود. پپ گواردیولا این صحبت‌ها را تایید کرد و گفت‌: درست است، ما بازی‌های زیادی تا پایان فصل پیش رو داریم. نمی‌شود یک تورنمنت را دست کم گرفت و با تیم ذخیره‌ها در آن بازی کرد. هواداران این را نمی پسندند. در صورتی هم که با تیم نخست در آن بازی کنیم دچار خستگی می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی در پایان گفت‌: شش تیم امسال برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگند و ما فقط چند امتیاز از آنها بیشتر داریم. هنوز وقت آن نیست که درباره این صحبت کنیم که ما مدعی قهرمانی هستیم. این صحبت‌ها خیلی زود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.