زاهدان-مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و و بلوچستان گفت: صبح شنبه زنگ مهر و مقاومت در ۱۹ شهرستان و ۶۸۰۰ مدرسه استان سیستان و بلوچستان نواخته شد.

زنگ مهر در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان نواخته شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم محوری زنگ «مهر و مقاومت» در زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون وزیر و رییس نهضت سوادآموزی کشور و مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی برگزار شد.

علیرضا نخعی در این مراسم اظهار داشت: امروز حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز ۱۹ شهرستان استان در ۶ هزار و ۸۰۰ مدرسه و با ظرفیت ۲۶ هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس سطح استان از ۳ ماه قبل آغاز شده و با هدف جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تابستان امسال ۵۰۰ مدرسه در نقاط مختلف استان مرمت و بازسازی شده است، افزود: در سال تحصیلی جدید ظرفیت مدارس شبانه‌روزی استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

نخعی در پایان با تاکید بر ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس استان، از جذب ۳۰۰۰ نیروی خرید خدمت با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.