یز د- استاندار یزد گفت: اول مهر آغاز یک حرکت سرنوشت ساز است و مدارس، کانون های شخصیت ساز آیندگان جامعه هستند و شخصیت هایی که از مراکز آموزشی سر بر آورده اند رشد، بالندگی و اقتدار کشور را به دنبال دارند.

اول مهر آغاز یک حرکت سرنوشت ساز است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمد میرمحمدی صبح شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزشی دخترانه امام حسین (ع) شهرستان میبد اظهارداشت: معلمان نقش یاد دهی و آموختن دانش آموزان را برعهده دارند ومعلمان باید سعی کنند برای شناخت استعداد دانش آموزان دقت لازم داشته باشند و ارتباط مستمری با اولیاء آنها برقرار کنند

وی افزود: پرسشگری، خلاق بودن، صبوری، تعامل و گفت و گو ، مهربانی و صمیمت، مشارکت جویی و خرد جمعی از ویژگی های دانش آموزن بوده ، و این قشر باید به این ویژگی ها توجه داشته باشند تا کشور توسعه  ورشد پیدا کند .

میر محمدی تصریح کرد: فضاهای آموزشی به نحوی باشد که نظم پذیری را در دانش آموزان ایجاد کند و انضباط یکی از مسائل اساسی در امور است که اگر آن را ترویج بدهیم جامعه نظم پذیر می شود.

استانداربا اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی گفت: خیرین با سرمایه گذاری بسیار خوب، در زمینه های علمی، بهداشت و درمان و فرهنگ، موجب توفیقات بسیار خوبی در کشور می شوند.

استاندارخاطرنشان ساخت: دانش آموز تا ریسک نکند موفق نمی شود از این رو باید با محول کردن بسیاری از امور به دانش آموزان زمینه رشد و بالندگی انها را در کشور فراهم کرد 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.