اصفهان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به حضور بیش از ۴ میلیون زائر در امامزاده آقاعلی عباس(ع) از داخل و خارج از کشور گفت: امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) سالیانه پذیرای بیش از ۴ میلیون نفر زائر از داخل و خارج از کشور هستند.

سالانه بیش از ۴ میلیون زائر به زیارت امامزاده «آقاعلی عباس» می روند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، اظهار داشت: امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) سالیانه پذیرای بیش از ۴ میلیون نفر زائر از داخل و خارج از کشور هستند و مایه افتخار و سرافرازی و روشنگری و هدایت‌گری برای مردم منطقه هستند.

وی افزود: آیت الله ناصری ‌فرمودند ای کاش من خادم این دو برادر شهید و امامزاده معظم بودم. این منطقه مردمی سخت کوش و بزرگوار دارد که مراسمات معنوی پر از فیوضات زیادی را در این منطقه برگزار می‌کنند، در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در این مجموعه فعالیت اشتغال و اقتصادی صورت گرفته است و خدا را سپاس می‌گوییم که برای جوانان منطقه فرصت اشتغال در بازارچه این مکان مقدس فراهم آمده است و امیدواریم بتوانیم این دستاوردها را توسعه بدهیم.

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: مدیریت آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد قدم‌های خوبی در راستای افتتاح ساختمان هتل و بازارچه  برداشتند و همکاری‌های خوبی در این زمینه نیز داشتند، اگرچه اقدامات صورت گرفته بارهای مالی و بدهی‌های مالی برای مجموعه داشته است اما اقدامات صورت گرفته بسیار ارزنده و مهم و اثرگذار است و ارزش مادی و معنوی بسیاری به همراه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.