خرم‎آباد- استاندار لرستان گفت: مدیران جهت رفع مشکلات باید فرابخشی به مسائل نگاه کنند و در جهت رفع آنها برآیند.

نگاه مدیران جهت رفع مشکلات باید فرابخشی باشد

به گزارش خبرنگار قدس ‏آنلاین، سیدموسی خادمی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تأکید به اینکه دولت و دستگاه‌های اجرایی کاری مهم‌تر از رونق تولید، ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذار ندارند، اظهار کرد: فلسفه‏ی وجودی همه دستگاه‌های اجرایی رفع مشکل است و باید به اشتغال کمک کنند.

وی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم تا با رفع مشکلات واحدها آن‌ها به مدار تولید بازگردند، مطرح کرد: اما برخی از واحدها دارای مشکلاتی مانند اهلیت نداشتن برخی از مدیران واحدهای تولیدی، فرسودگی و به روز نبودن دستگاه‌های واحدها و نبود بازار مناسب هستند که نمی‌توان آن‌ها را با هر قیمتی سرپا نگهداشت.

استاندار لرستان ادامه داد: ما به بهره‌وری بالای منابع اعتقاد داریم و منابع نباید در جایی سوخت شوند، باید تلاش شود که نقطه بهینه را پیدا کنیم.

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی نماینده همه مردم استان دانست و تصریح کرد: همه مدیران جهت رفع و حل مشکلات باید به مسائل نگاه سیستمی و فرابخشی داشته باشند.

خادمی در پاسخ به اینکه تغییرات مدیریتی در سطح استان از چه زمانی آغاز می شود، اظهار داشت: اصل بر تغییر نیست، با همه داریم کار می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ولی این به معنای عدم تغییر هم نیست، ممکن است یک جاهایی احساس کنیم نیاز است تغییر می دهیم، افزود: عجله ای برای تغییر نداریم چون فکر نمی‌کنیم همه مشکلات با تغییر حل می‌شود.

استاندار لرستان یادآور شد: اگر جایی لازم بود، تغییر انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.