مشهد- فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از اجرای عملیات گسترده ارتقای امنیت عمومی در ۳ محور مقابله با توزیع مواد افیونی، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و گفت: در این راستا، ۶۵متهم دستگیر و ۶۶ کیلو مواد مخدر در این استان کشف شد.

دستگیری ۶۵ متهم و کشف ۶۶ کیلو مواد مخدر در خراسان‌ رضوی

به گزارش قدس آنلاین، قادر کریمی در گفت‌وگویی گفت: عملیات ارتقای امنیت عمومی در خراسان‌رضوی طی ۴۸ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این عملیات که سومین مرحله طرح ضربتی مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی به اجرا درآمد، ۴۷ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در پاتوق‌های از قبل شناسایی شده، دستگیر و از این افراد بیش از ۶۶کیلوگرم انواع مواد افیونی به همراه یک قبضه اسلحه شکاری، ۴۳تیر فشنگ جنگی و پنج فشنگ اسلحه شکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی نیز در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مطالعه دقیق گزارش‌های مردمی و اقدام‌های اطلاعاتی ۹ نفر از عاملان شرارت‌های خیابانی که از اراذل و اوباش بودند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

کریمی گفت: پلیس پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، این افراد را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند و کارآگاهان پلیس‌آگاهی نیز در این عملیات ۹ نفر از افراد سودجویی که کالای خارجی و بدون مجوز از استان‌های جنوبی کشور به مشهد قاچاق می‌کردند را شناسایی و تحت‌نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با دستیابی به محل جمع شدن این کالاها در خیابان‌های خلج، بابانظر و کوشش در هفت انبار، با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و انبوهی از کالاهای قاچاق به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان، شامل موادغذایی و کالا را توقیف کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.