اصفهان - مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی ازنیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از آمادگی کامل برای تامین تجهیزات پیشرفته مورد نیاز نیروی انتظامی برخوردار است.

وزارت دفاع، آمادگی تامین تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی را دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار حسین دهقان روز شنبه در دیدار فرمانده انتظامی این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به پیشرفت های خوبی در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی پیشرفته جهت تامین نیازهای نیروهای مسلح کشور دست یافته است.

وی با بیان اینکه امروز پلیس به عنوان یکی از ارکان مهم امنیت کشور به شمار می آید، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید برای مقابله با مجرمان حرفه ای، اشرار و قاچاقچیان و ایجاد نظم ترافیکی در شهرها و راه ها به تجهیزات پیشرفته مجهز شود.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با اشاره به تاثیر نصب دوربین های ثبت تخلفات در کاهش آمار تخلف سرعت و تصادفات در جاده های کشور، گفت: پلیس در سطح شهرها نیز به جای استفاده از حضور فیزیکی نیروها باید به سمت بهره گیری از فناوری های نوین برای کنترل و جلوگیری از تخلفات برود.

سردار دهقان با اشاره به توانمندی کارشناسان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این وزارت خانه با توانمندی بالای کارشناسان خود می تواند نیازمندی های پلیس به تجهیزات پیشرفته و به روز را تامین کند.

وی با اشاره به وحدت و انسجام نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس، نقش نیروی انتظامی در این دوران را بی بدیل توصیف کرد و گفت: جنگ هشت ساله صحنه نمایش وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح کشور بود.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی ازنیروهای مسلح نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس را بی بدیل دانست و افزود: نیروهای انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در داخل کشور در جبهه های حق علیه باطل نیز خوش درخشیدند و در کنار نیروهای سپاه، بسیج و ارتش برای مقابله با متجاوزان بعثی حضوری تاثیرگذار داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار با تاکید بر آمادگی بالای نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه ناامنی در کشور گفت: این نیرو با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس برای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی آماده است و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سردار ' مهدی معصوم بیگی ' با اشاره به ظرفیت های خوب استان اصفهان افزود: این استان از مردم و مسئولانی دین دار، ولایتمدار ،مطالبه گر، مسئولیت پذیر و مشارکت جو برخوردار است و به یقین با وجود چنین مردم و مسئولانی پلیس در ارتقای هرچه بیشتر امنیت موفقیت های بیشتری به دست خواهد آورد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: این فرماندهی به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم و ارتقای نظم و امنیت استان قرارگاهی با عنوان ' قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل ' را راه اندازی کرده و در اولین گام طرح ' ذوالفقار 1 ' با هدف برخورد با کانون های جرم در این قرارگاه طرح ریزی شده است.

وی اضافه کرد: پس از چهار روز از راه اندازی این قرارگاه در زمینه مواد مخدر، قاچاق کالا و اموال مسروقه کشفیات خوبی حاصل شد و در زمینه دستگیری سارقان، توزیع کنندگان مواد افیونی و انهدام باندهای تبهکار موفقیت های بزرگی به دست آمد که اینگونه طرح ها را تا پایان سال با سرعت و شتاب بیشتری دنبال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.