یاسوج- همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، یادواره ۴۲ شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه شهر یاسوج برگزار شد.

یادواره ۴۲ شهید دانش آموز در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یادواره ۴۲ شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه شهر یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره گفت: منطق کشور ما در دوران دفاع مقدس، منطق دفاع بود و ما در مقابل تهاجم دشمن، دفاع کردیم و پیروز میدان بودیم.

سرهنگ دوم پاسدار جامسب بهمنیار افزود: در جنگ تحمیلی، همه صنف ها و قشر های جامعه از جمله فرهنگیان و دانش آموزان نیز با حضور پررنگ خود در این پیروزی بزرگ سهیم بودند.

اسماعیل رضایی رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: عشایر کهگیلویه وبویراحمد ۳۸۰ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و کشور کردند که جوان‌ترین شهید ۱۲ و پیرترین ۸۶ سال سن داشت.

وی در ادامه گفت: از مجموع شهدای کشور در دوران دفاع مقدس، ۳۰ هزار و ۷۶۰ شهید معلم و ۳۶ هزار و ۱۶۷ شهید دانش آموز بودند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این شهدا  ۱۰۵ شهید معلم و ۴۶۴ شهید دانش‌آموز است.

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/23/4/767503.jpg

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/23/4/767504.jpg

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/23/4/767505.jpg

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.