فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری رزمایش امنیتی محرم فردا یکشنبه در استانهای کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

رزمایش امنیتی محرم فردا در اشنویه برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد پاکپور در این رزمایش که به مدت دو روز در شهرستان مرزی اشنویه آذربایجان غربی و مریوان استان کردستان برگزار می شود افزود: این عملیات فردا در مناطق مرزی که روزانه رزمایش و عملیات های حقیقی برای مقابله با دشمنان را شاهد هست برگزار می شود نه اینکه زمین فرضی برای این رزمایش را تجسم کنیم.

وی ادامه داد: رزمایش محرم با ترکیب رسته های مختلف از جمله هوانیروز، توپخانه زرهی، پهپادها و تکاور در قالب یک رزمایش تمرینی و هماهنگ با هدف اقتدار امنیت نیروهای زمینی سپاه برگزار می شود.

سردار پاکپوراظهارداشت: در این رزمایش یگان‌های پشتیبانی‌کننده شامل گروه موشکی و توپخانه ۶۰ رسالت، یگان هوانیروز قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، یگان پهباد شهید کاظمی، یک تیپ مکانیزه، یگان‌های جنگ الکترونیک، یگان‌های فناوری اطلاعات، بهداری و گروه های مهندسی حضور خواهند داشت.

وی ارتقای آمادگی های رزمی، بالابردن توانمندیهای طرح ریزی و ارتقای آمادگی اطلاعاتی، ارتقای سطح آموزش منابع انسانی، شناخت نقاط و ضعف توان رزمی یگان ها، بکارگیری تجهیزات  و ارزیابی  میزان اثربخشی آنها، انتقال تجربیات به نیروهای جدید، نمایش اقتدار نیروهای مسلح و مردمی و غیره عنوان کرد.

آذربایجان غربی بیش از ۸۹۷ کیلومتر با سه کشور خارجی عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد و سالانه با گروهک ها و عناصر معاند مقابله می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.