اهواز_ قهرمان تنیس خوزستان معتقد است این رشته در استان به فنا رفته و از آن فقط یک اسم باقی مانده است.

تنیس استان به فنا رفته است/مسئولان ورزشی فقط به فکر منفعت خودشان هستند

به گزارش قدس آنلاین بنیامین داوودی در خصوص وضعیت تنیس خاکی در استان، اظهارکرد: در خوزستان مسوولان اصلا اهمیتی به رشته تنیس نمی‌دهند و هیات بدون برنامه کار می‌کند و در واقع اصلا برنامه‌ای ندارد. کسی دلش برای این رشته نمی‌سوزد و هیات استان بسیار ضعیف است.
وی ادامه داد: استعدادهای خوبی در استان داریم ولی متاسفانه برنامه‌ای برای این استعدادها نداریم و هیچ اقدامی هم برای آن ها صورت نمی‌گیرد. این رشته در استان در حد اسم است و تنیس خاکی خوزستان به فنا رفته است.
این تنیسور جوان خوزستانی بیان کرد: کاوه و اشکان ادیبی از خوزستان در این رشته مطرح هستند ولی اکنون هیچ تنیسوری را نداریم و خود من هم با هزینه‌های شخصی‌ام برای تمرین به تهران می‌روم تا پیشرفت کنم. این رشته رو به نابودی است و به نظرم با توجه به هزینه‌هایی که این رشته در بر دارد و کسی هم به آن توجه نمی کند، دیگر کسی مانند من در این رشته هزینه نکند.
وی با بیان این که مسوولان به مشکلات این رشته واقف هستند، گفت: چند روز پیش من در رقابت های کشوری به قهرمانی رسیدم ولی حتی یک نفر هم از هیات با من تماس نگرفت؛ علاوه بر این که حمایت مالی نمی‌شویم، از ما حمایت معنوی هم صورت نمی‌گیرد و کسی جویای وضعیت ما نیست. آقای زیبایی، رییس هیات استان ‌یک بار هم به زمین‌های تنیس اهواز سرکشی نداشته است و در حال حاضر تمام شهرستان‌ها وضعیت بدی دارند.
داووی خاطر نشان کرد: یک سالی است که در استان حتی مسابقه استانی هم برگزار نشده و این بسیار بد است، در حالی که در تهران هر هفته در مناطق مختلف آن مسابقه برگزار می‌شود. در حال حاضر تنیسورهایی که قبل از من در این رشته بودند، با توجه به بی‌اهمیتی که نسبت به تنیس می شود، بی‌رغبت شده‌اند و دیگر کسی به سمت این رشته نمی‌آید. تنیس خاکی خوزستان مرده است و من هم وقتی برای تمرین می‌روم و می‌بینم دیگر کسی به زمین نمی‌آید، واقعا افسرده می‌شوم.
وی گفت: هیچ کسی نیست که این رشته را ساماندهی کند و هر کسی به فکر منفعت خودش است. حداقل به فکر رده‌های سنی پایه باشند و به آن ها توجه کنند. امسال بازیکنان رده های سنی ۱۲ و ۱۴ سال استان را می‌خواستند به مسابقات کشوری ببرند ولی در فرودگاه، تنیسورها را برگرداندند، چرا که به دلیل کم‌کاری هیات و این که برای حضور در مسابقات ثبت‌نام نکرده بودند، این ورزشکاران نتوانستند در رقابت‌های کشوری شرکت کنند. این موارد روی علاقه تنیسورها تاثیر می‌گذارد.
این تنیسور در خصوص وضعیت تمرینی خود نیز عنوان کرد: من اکنون تمریناتم را در تهران انجام می‌دهم و با توجه به این که شرایط در اهواز فراهم نیست، قرار است برای همیشه به تهران بروم، زیرا تنیس خوزستان در این مدت پیشرفتی نداشته است و اگر بمانم، بیشتر از این نمی‌توانم پیشرفت کنم ولی با حضور در تهران و با توجه به این که در آن جا مربی خارجی برای این رشته آورده‌اند، وضعیتم بهتر می‌شود. من دانشگاه دولتی شهیدچمران اهواز هم قبول شدم ولی به خاطر مشکلات موجود در این رشته، در دانشگاه آزاد تهران ثبت نام کردم.
وی گفت: متاسفانه مربی خوبی هم در خوزستان نداریم و تنیسورهای رده سنی پایه به جای این که پیشرفت کنند، ضعیف‌تر می‌شوند. امیدوارم حداقل از بازیکنان رده پایه حمایت کنند تا آن ها رها نشوند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.