سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد به روند نتیجه نگرفتن در ورزشگاه خانگی پایان خواهد داد.

زیدان: باید به نتیجه نگرفتن در سانتیاگو برنابئو پایان دهیم/ درباره رونالدو آرام باشید

به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید شنبه در هفته‌ ششم لالیگا دو بر یک آلاوس را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: می‌دانیم همه بازی‌های خارج از خانه سخت است. آلاوس نیز به امتیاز نیاز داشت. آنها در انتهای جدول قرار دارند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. از این بازی راضی هستم چون به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم. بازی درخشانی به نمایش نگذاشتیم اما توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. روزهای خوب ما نیز فرا خواهد رسید. با این حال باید به همه بازیکنان تبریک گفت‌. هر سه روز یک بار باید به میدان بروند و آنها به خاطر سه امتیاز کسب شده و خوشحالند.

دنی سبایوس دو گل مادرید را به ثمر رساند، سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: خوشحالم که چنین بازیکن آماده‌ای داریم. او بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. به خاطر او خوشحالم اما بیشتر به خاطر بازی که به نمایش گذاشت و نه به خاطر گل‌ها. به لطف گلزنی‌اش سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

مادرید در بازی‌های خانگی نتایج ضعیفی کسب کرده است. زیدان درباره دو چهره متفاوت تیمش گفت‌: فکر نمی‌کنم که از سانتیاگوبرنابئو بهتر بازی کرده باشیم. ما دوست داریم در ورزشگاه‌مان بازی کنیم. فوتبال این چنین است. اکنون باید استراحت کنیم و به سه‌شنبه فکر کنیم. سپس باید برابر ‌اسپانیول قرار بگیریم و به روند نتیجه‌ نگرفتن در ورزشگاه‌مان خاتمه دهیم.

سرمربی مادرید در مورد کریستیانو رونالدو اظهار کرد: او مانند همیشه بود و فرصت گلزنی داشت. باید در رابطه با رونالدو آرام بود. دوست دارم او در نزدیکی دروازه‌ حریف بازی کند. رونالدو می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. می‌توانیم در نقاط مختلف از او بهره ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.