دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه به دو دلیل عمده در شهر کازان لغو شده اما فدراسیون فوتبال در تلاش برای برگزاری این بازی در یک مکان دیگر است.

دلایل لغو بازی تیم ملی ایران و توگو در روسیه

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و توگو را در تقویم خود قرار داده، رییس جمهور ایالت تاتارستان از لغو برگزاری این بازی در ورزشگاه کازان خبر داد. این در حالی است که ایران و روسیه می‌توانند در این ورزشگاه بازی دوستانه خود را برگزار کنند.

با وجود لغو برگزاری بازی ایران و توگو در شهر کازان، فدراسیون فوتبال در تلاش برای برگزاری بازی در مکان دیگری حتی خارج از کشور روسیه است و نمی‌خواهد خللی در برنامه‌های تیم ملی به وجود بیاید.

به گفته رسانه‌های روسی، هنوز با ویزای تیم ملی توگو موافقت نشده و از طرفی طبق پروتکل فیفا، تنها دو ماه قبل از جام جهانی می‌توان از ورزشگاه‌های میزبان این رقابت‌ها استفاده کرد که هر دو دلیل باعث لغو بازی در روسیه شده است. البته این موضوع برای میزبان رقابت‌ها استثنا است و روس‌ها می‌توانند میزبان بازی‌های دوستانه خود در ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی هم باشند. 

دیدار ایران و توگو برای ۱۳ مهر و دیدار دوستانه ایران و روسیه برای ۱۸ مهر هماهنگ شده است که از تاریخ پنج مهر تیم ملی راهی روسیه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.