تربت جام- فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: خط قرمز نیروی انتظامی تربت جام مبارزه با اراذل و اوباش است و برای برخورد با کسانی که بخواهند امنیت روانی و اجتماعی مردم را سلب کنند حساسیت خاصی دارم و اولویت کاری نیروی انتظامی برخورد قاطع با قانون شکنان است.

اراذل و اوباش خط قرمز نیروی انتظامی تربت جام

سرهنگ هوشنگ کیانی که در حاشیه اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه تربت جام برگزارشده بود به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در منطقه تربت جام از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی است و اگر کسی بخواهد در این منطقه ناامنی ایجاد کند با پشتوانه قانون درس محکم خواهیم داد تا کسی نسبت به مردم منطقه قداره کشی نکند وعبرتی برای سایر اشخاص خواهد بود.

وی تاکید بر اینکه حتی وجود یک فرد اوباش برای مردم منطقه تربت جام اضافی خواهد بود گفت: متاسفانه برخی از اوباش با حضور دراین منطقه می خواهند بنام تربت جام خود را معرفی کنند که آنان شناسایی گردیده و جریانات اجتماعی در هربخش از مناطق تربت جام آنالیزشده و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.   

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در ادامه گفت: برای پیشرفت تربت جام همه با هم باید تلاش کنیم وهمه انتقادها را می پذیریم و برای انجام هرکاری لازم شرع را در نظر بگیریم وعلمای دینی و بزرگان منطقه قطعا در امنیت شهرستان ما یاری خواهند کرد.

 سرهنگ هوشنگ کیانی مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدررا از دیگر برنامه های کاری خود برشمرد و گفت: در کارنامه خدمتی من به عنوان فرمانده نیروی انتظامی در شهرستان های خراسان رضوی رکوردار مبارزه با قاچاق مواد مخدرهستم وبرای رهنمود های مقام معظم رهبری و اهداف نیروی انتظامی به عنوان یک سرباز فداکار خدمت خواهم کرد.

شایان ذکر است؛ سرهنگ هوشنگ کیانی بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تربت جام معرفی شده است و قبل از آن به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستانهای بردسکن و خواف انجام وظیفه کرده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.