۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 565015

نعوذ بالله یعنی شیطان هم این روزها مشکی پوشیده است! برای این که رسوا نشود ، همرنگ جماعت مان شده و خودش را پشت محرم ، رنگ مشکی و نام ائمه(ع) پنهان کرده است. به ظاهر عزادار عاشورا و محرم است ، در باطن اما خود یزید است در لباس تهاجم فرهنگی و مذهبی.

در پوست آهو می آید... د. گرگ است اما... ا. در لباس مذهب آمده، هدفش نابودی دین و مذهب است اما. همین چیز ها هم کار را سخت کرده است وگرنه در هیبت یزید اگر خودش را نشان داده بود که همان اولِ کار کلکش کنده می شد.

تهاجم فرهنگی را می گویم که مدتی است در لباس مذهب افتاده به جان ما و عزاداری هایمان. تا پیش از این نوحه خوانی ها من درآوردی، با موسیقی متن، قمه زنی های مدرن و... و. نگرانمان می کرد. امروز اما مدل موی محرم، آرایش های مخصوص ایام عزاداری، کله هایی که رویش با تیغ کلمه «حسین» را کنده کاری کرده اند و لباس هایی که از عزاداری و محرم فقط رنگ مشکی را دارند و البته گاهی نام اهل بیت(ع) و گاهی هم آرم، نشانه و نمادهایی که به شیطان پرستی می زند.

نعوذ بالله یعنی شیطان هم این روزها مشکی پوشیده است! برای این که رسوا نشود، همرنگ مان شده و خودش را پشت محرم، رنگ مشکی و نام ائمه(ع) پنهان کرده است. به ظاهر عزادار عاشورا و محرم است، در باطن اما خود یزید است در لباس تهاجم فرهنگی و مذهبی. خلاصه این که تهاجم فرهنگی دیروز، حالا قلب مذهب مان را نشانه گرفته است. یزید این بار هم کور خوانده است اما. اینبار هم به بازی با آتش آمده است. آتش عشق به حسین(ع)، آتش عاشورا. همان آتشی که ۱۴۰۰ سال پیش شعله کشید، یزید و یزیدیان را سوزاند و حالا حالا ها سرِ سرد شدن ندارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.