شهرکرد-فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نماز ظهر عاشورا در ۳ نقطه برگزار می شود که با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود این مراسم باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

نماز ظهر عاشورا در ۳ نقطه شهرکرد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید ملکپور دهکردی شامگاه یکشنبه در سومین نشست شورای اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری اجلاس شهرستانی نماز گفت:۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری  آمادگی برگزاری اجلاس نماز شهرستانی را دارند و امید است دانشجویان،اساتید و فرهنگیان در این برنامه حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه فضای مجازی با موضوعیت نماز افزود: این کارگروه در راستای ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی راه اندازی شده و حوزه های علمیه، سپاه قمر بنی هاشم(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی انتظامی استان با این کارگروه همکاری دارند.

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا خاطر نشان کرد: نماز ظهر عاشورا در ۳ نقطه برگزار می شود که با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود این مراسم باشکوه تر از هر سال برگزار شود، همچنین هماهنگی های لازم برای برگزاری نماز جماعت در روز اربعین حسینی انجام شده است.

شایان ذکر است، نماز ظهر عاشورا در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد،امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون در مرکز شهرکرد و امامزاده سلطان سبزه پوش اشکفتک در غرب شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.