قائم شهر- سازمان گسترش و نوسازی صنایع در فرصت یک ماهه به شهرداری قائم شهر خواستار بررسی و پیگیری پرداخت بدهی این شهرداری شد و اعلام کرد در صورت عدم پرداخت، اموال شهرداری نیز توقیف خواهد شد.

فرصت یک ماهه سازمان نوسازی صنایع به شهرداری قائم شهر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید عباسی عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر قائم شهر در این ارتباط در جلسه علنی شورا در حضور اصحاب رسانه، با اشاره به حساس بودن و فرصت اندک پرداخت بدهی شهرداری به سازمان گسترش و نوسازی اظهار کرد: شهرداری قائم شهر کارخانه نساجی شماره یک را با بدهی ۴۰ میلیارد تومانی خریداری کرده است و سازمان گسترش و نوسازی یکی از طلبکاران است.

عضو شورای شهر قائم شهر اضافه کرد: شورای دوره چهارم و شهردار وقت قائم شهر علاوه بر پرداخت ۴۰ میلیارد تومان، تعهد کرده بودند ۳۰ میلیارد دیگر نیز پرداخت کنند.

عباسی با اشاره به اینکه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از سال ۸۸ بیش از ١٥ میلیارد تومان از کارخانه نساجی قائم شهر طلب دارد، اضافه کرد: شهرداری در همان زمانی که قصد داشت به نام خریدار وارد شود این موضوع را به عنوان دیونی پذیرفت تا پرداخت کند که در ادامه چک هایی در اقساط ٦٠ ماهه پرداخت شد و اولین چک نیز برگشت خورد.

همچنین محمدعلی شیرسوار عضو دیگر شورای اسلامی قائم شهر گفت: فضا سازی شهر در شان این ایام نیست و متاسفانه هیچ نظارتی انجام نمی شود و شاهد بنرهایی هستیم که قداست این ایام را کمرنگ می کنند.

دستور استاندار برای استخدام ۳۳ نفر بدون آزمون

در ادامه ایمان پویامهر دیگر عضو شورای شهر قائم شهر با اشاره به اینکه طبق قانون تمامی اعضای شورا باید در یکی از کمیسیون ها زیرمجموعه شورا عضو باشند، از شیرسوار و حسین زاده خواست در یکی از کمیسیون ها عضو گردند.

وی یکی از دغدغه های مردم در سطح شهر را بلوارهای احداث شده در دوره قبلی شورا اعلام کرد و افزود: این بلوارها مشکلات متعددی را ایجاد کرده است و برای کاهش ترافیک و معضلات شهری نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر ضروری است.

پویامهر خواستار حل مساله پروژه نگین شمال در همین دوره شورا شد و یادآور شد: متاسفانه استاندار مازندران در ۲ ماه آخر فعالیتش دستور داده است تا ۳۳ نفر بدون آزمون  و گزینش، در شهرداری قائم شهر استخدام رسمی شوند که این موضوع جای تفحص بیشتر دارد.

۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه شهرداری درگیر پروژه نگین

همچنین نائب رئیس شورای اسلامی قائم شهر، برای کاهش ترافیک سطح شهر، خواستار فعالیت زودتر پارکینگ های مجتمع نگین شمال شد.

عباس صالح زاده با بیان اینکه با احداث بازارها و مجتمع های متعدد در مناطق مختلف شهر می توان هسته مرکزی شهر را گسترش داد، افزود: حمایت از سرمایه گذار و بخش خصوصی، باید در راستای توسعه شهر و ایجاد اشتغال باشد.

رئیس شورای شهر قائم شهر نیز نوید انتخاب شهردار در روزهای آتی را داد و از اصحاب رسانه خواست در راستای پیشرفت شهر، در کنار شورا باشند.

حسین زاده افزود: به زودی پارکینگ پروژه نگین شمال با ظرفیت ١٥٧٠ خودرو و در ٢ طبقه راه اندازی می شود تا از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر کم شود.

وی اضافه کرد: نگین شمال حدود ١٠٠ میلیارد تومان سرمایه شهرداری را درگیر خود کرده است و با طرح و برنامه ی جدید، در اسرع وقت به پایان خواهد رسید، تا درآمد خوبی برای شهرداری باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.