یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اجتماع عزاداران حسینی در روز ۱۳ محرم در تکیه امیرچقماق، نماد اتحاد و وحدت هیئات مذهبی و پیروان اهل بیت‌(ع) است .

اجتماع ۱۳ محرم هیئات عزاداری یزد نمادی از اتحاد و وحدت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در نشست برنامه‌ریزی تجمع هیات‌های عزاداری استان بر ضرورت استمرار این حرکت پرشور مردمی تاکید کرد و خواستار همراهی و همکاری همه هیات مذهبی استان جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم شد . 

وی بر لزوم مردمی برگزار شدن این تجمع عظیم تاکید کرد و  افزود: دستگاه‌های مرتبط با برگزاری این مراسم، کمال همکاری را با دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن داشته باشند.

«سید محمد حسینی» رییس هیات رزمندگان استان نیز بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید کرد و گفت: این مراسم باید با حمایت دستگاه‌های نظارتی و به صورت مردمی برگزار شود . 

این مسئول با اشاره به همکاری خوب هیات استان در برگزاری تجمع هیات مذهبی در سال گذشته، تصریح کرد: برگزاری باشکوه این مراسم نیازمند اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای استان است . 

«سید علی فقیه زاده» رییس شورای هیئات مذهبی استان، گفت: تجمع هیات مذهبی استان در ۱۳ محرم نمونه‌ای کامل از وحدت و همدلی بین هیات مذهبی استان است . 

وی لازمه برگزاری پرشور این مراسم را حضور هیات در این مراسم دانست و افزود: می‌توان با پیگیری‌های لازم این مراسم را از شبکه‌های سراسری پخش کرد . 

«محمدرضا محبی» رییس سازمان بسیج مداحان استان نیز در این جلسه گفت: اجتماع ۱۳ محرم مردم یزد که از شور عظیمی برخوردار است پیامی به همراه دارد که در قالب عنوان «یزد، حسینیه ایران» نمود پیدا می‌کند . 

«سید حسن حسینی» مسئول دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» هم گفت: سال گذشته با همکاری هیات‌های استان، مراسمی خوبی برگزار  و سعی شد از همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها در برگزاری باشکوه این مراسم استفاده شود . 

وی با تقدیر از هیئات عزاداری استان در برگزاری این مراسم در سال گذشته، افزود: به دنبال آن هستیم تا در کنار این تجمع بزرگ، رویدادهای فرهنگی مختلفی را برنامه ریزی و اجرا کنیم . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.