ساری- مسئول هیئت بی بی ام البنین ساری از عدم صدور مجوز از سوی فرمانداری این شهرستان در راستای نصب ایستگاه صلواتی در دهه اول محرم خبر داد.

جلوگیری از برپایی ایستگاه های صلواتی محرم در ساری

کاظم انوری در گفتگو با قدس آنلاین، با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله در راه اندازی ایستگاه صلواتی در حاشیه میدان ساعت ساری، اظهار می کند: متاسفانه با گذشت چند روز از ماه محرم، همچنان پاسکاری می شویم و فرمانداری ساری هیچ توجهی به مکاتبه ی سازمان تبلیغات ندارد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری ساری، مشکلات امنیتی را مانع برپایی ایستگاه صلواتی هیئت می داند، می گوید: طی سالهای گذشته هیچ مشکلی در این راستا ایجاد نشد.

مسول هیئت بی بی ام البنین ساری با بیان اینکه این هیئت بیش از ۱۰۰ عضو داشته و خواستار هیچگونه مساعدت از سوی دولت نیستیم و تمام کارها توسط مردم صورت می گیرد، یادآور می شود: در سالهای گذشته ۴ هیئت بی بی ام البنین، خاکیان افلاک، ورزشکاران و عاشورائیان در حاشیه میدان مرکزی ساری چادرهای هیئت شان را برپا می کردند که امسال این اتفاق نیفتاد.

انوری با اعلام اینکه این هیئت مجوزش را با شماره ۵۸۸ از سازمان تبلیغات دریافت و زیر نظر این سازمان فعالیت می کند، می گوید: با جمع آوری کمک های مردمی، در ایام محرم اقدام برپایی ایستگاه صلواتی کرده و اطعام دهی در این ایام را در کنار کارهای فرهنگی انجام می دهیم.

وی از مسولان فرمانداری خواست نسبت در صدور مجوز برپایی هیئت بی بی ام البنین اقدام تا دلدادگان حسینی، بتوانند نذورات خود را میان عزاداران توزیع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.