مربی ایرانی تیم ملی فوتسال میانمار در واکنش به شروط عجیب میانمار برای پذیرش استعفای وی از سرمربیگری تیم ملی این کشور گفت: استعفای من از سرمربیگری تیم ملی میانمار به شدت در کشورهای اسلامی و نیز میانمار بازتاب داشته است.

پاسخ سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال میانمار به شروط عجیب آن‌ها

به گزارش قدس آنلاین،  رضا کردی در واکنش به شروط عجیب میانمار برای پذیرش استعفای وی از سرمربیگری تیم ملی این کشور اظهار داشت: آن‌ها در سه شرط خود خواسته‌اند که متن استعفا را اصلاح کرده و دلیل کناره‌گیری‌ را کشتار مسلمانان اعلام نکنم.

وی ادامه داد: در ادامه خواسته‌اند در مصاحبه‌ای بگویم کشتار مسلمانان در درگیری‌های قبیله‌ای انجام شده و نقش دولت میانمار در این کشتارها را تکذیب کنم و درخواست سوم آن‌ها گذشتن من از تمام مطالباتم بود که تنها مورد سوم را پذیرفتم و گفتم می‌توان درباره آن صحبت کرد.

مربی ایرانی تیم ملی فوتسال میانمار با بیان اینکه استعفای من از سرمربیگری تیم ملی میانمار به شدت در کشورهای اسلامی و نیز میانمار بازتاب داشته است خاطرنشان کرد: همین موضوع سبب عصبانیت دولت آن‌ها شده به طوری که در جلسه هیئت دولت، از دبیرکل فدراسیون فوتبال میانمار درباره این موضوع توضیح خواسته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.